Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حدود ۲ هزار مدرسه در تهران محل اخذ رای هستند. مدارسی که حوزه اخذ رای هستند ممکن است در روز بعد از انتخابات (شنبه) به دلیل تعداد زیاد آرا تعطیل شوند. تاریخ انتشار: 15:25 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۸۰۴۸

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، جمعه ۲ اسفند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات بنابر گفته علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تهران بیش از ۶۰ درصد مدارس با همه تجهیزات و ‏امکانات به عنوان اماکن اخذ رای در اختیار وزارت کشور هستند. بیش از ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات از همکاران ‏ما هستند چه به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای و چه در بخش نظارتی. ‏‎

بیشتر بخوانید: آیا مدارس تهران شنبه ۳ اسفند تعطیل است؟

همچنین مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین گفته است: حدود ۲ هزار مدرسه در تهران محل اخذ رای هستند. مدارسی که حوزه اخذ رای هستند ممکن است در روز بعد از انتخابات (شنبه) به دلیل تعداد زیاد آرا تعطیل شوند. همه چیز درباره تعطیلی مدارس بستگی به میزان مشارکت مردم دارد.

با توجه به این مسائل برای اطلاع از مدارسی که حوزه اخذ رای هستند و امکان تعطیلی در آنها برای روز شنبه وجود دارد اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس اخذ رای اخذ رای هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد