Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه فرمانده یگان جدید موسوم به «دایره ایران» به زودی انتخاب می‌شود، گفت قرار است تغییرات بسیار زیادی در ساختار ستاد کل و دپارتمان مسئول حوزه ایران رخ دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بعد از اعلام خبر تاسیس «دایره ایران» در ارتش رژیم صهیونیستی، «هیدای زیلبرمن» سخنگوی ارتش این رژیم گفت به دنبال ساختاربندی مزیلبرمن در نشست جدد این نهاد نظامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» زیلبرمن شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری ضمن اشاره به تاسیس دایره ایران در ارتش اسرائیل، از اجرای تغییرات چشمگیری در ساختار ستاد کل و بازطراحی دپارتمان فعلی مسئول حوزه ایران خبر داد.
بر این اساس، این تغییرات که بخشی از طرح موسوم به «مومنتوم» (عبری: «تنوفا»، به معنی شتاب) است، به تصویب «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رسیده و از تابستان سال 2020 اجرایی می‌شود.
به نوشته این پایگاه خبری، ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که شامل 24 گردان و ژنرال‌های عالی‌رتبه است، علی‌رغم ایجاد پست‌های جدید ذیل طرح مذکور، در همان اندازه باقی خواهد ماند.
بخش جدید در ارتش این رژیم که قرار است «دایره استراتژی و ایران» نامیده شود، به وسیله یکی از ژنرال‌های عالی‌رتبه فرماندهی خواهد شد، که البته هنوز انتخاب نشده است. تشکیل این یگان نیز تا زمان انتخاب فرمانده موکول خواهد شد.
به نوشته «تایمز اسرائیل»، در این طرح در مورد دایره ایران، عنوان شده است که این اداره تازه «رصد، تاکتیک‌ها و راهبردهای مقابله‌ای و برنامه‌ریزی عملیات‌های مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و حضور نظامی ایران در سوریه» را از «جمله در زمینه‌های سایبری و ماهواره‌ای» بر عهده خواهد داشت.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواهیم کسی هر روز بیدار شود و ایران برای او بیشتر از بهترین لذت‌هایش اولویت داشته باشد... تغییرات بسیار زیادی رخ خواهد داد، کسی باید مسئول آنها باشد... فرمانده این یگان جدید مستقیما به رئیس ستاد کل جواب پس می‌دهد».
«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی سه روز پیش طرحی پنج ساله برای تقویت توان ارتش این رژیم ارائه کرده که بر اساس یکی از بندهای آن، یک اداره ارتش اسرائیل اختصاصا به مقابله با جمهوری اسلامی ایران اختصاص می‌یابد.
کوخاوی مدعی شد که با اجرای این طرح توسعه، ارتش رژیم صهیونیستی به مراتب «سریع‌تر، دقیق‌تر و مرگ‌آورتر» می‌شود.
روز گذشته نیز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران در حال ارزیابی مجدد در مسیر خود در سوریه است، گفت تل‌آویو نیز رویکرد خود را به استراتژی تهاجمی علیه تهران تغییر می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش مقابله ایران ارتش رژیم صهیونیستی دایره ایران ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نام جام خلیج فارس برگزار می‌شود و این حرکت پسندیده همواره مورد تعریف و تمجید اهالی فوتبال و جامعه قرار گرفته است. طبعاً هیچ‌کس با نام خلیج فارس مشکل ندارد و همه دوست دارند خلیج فارس را همواره با همین نام زیبا صدا بزنند و به خاطر بسپارند، اما راستش ما خیلی متوجه نشدیم چرا باید پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود؟

قاعدتاً استقلال نیازی به این پسوند ندارد و خلیج فارس هم آنقدر بزرگ و تعریف شده هست که نیازی به یک تیم فوتبال نداشته باشد. در تمام سال‌های گذشته بسیاری از باشگاه‌های ایرانی با پیشوند‌ها و پسوند‌های مختلف به میدان رفتند که از آن جمله می‌توان به سپاهان اصفهان اشاره کرد که با نام‌های مختلفی همچون سیمان سپاهان و یا فولاد مبارکه در مسابقات حاضر شد، اما این اسم سپاهان بود که همواره در ذهن‌ها باقی می‌ماند. حتی پرسپولیس سال‌ها با نام پیروزی در مسابقات ظاهر می‌شد، اما همه فوتبالدوستان همچنان نام واقعی این تیم یعنی پرسپولیس را بر سر زبان‌ها می‌آوردند و حتی رسانه‌ها هم بعضاً از کلمه پرسپولیس به جای پیروزی استفاده می‌کردند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس هم واقعاً هیچ نیازی نبود که پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شود. به طور کلی تغییر نام تیم‌ها اقدام جالبی نیست وگرنه همان‌طور که اشاره کردیم همه ایران خلیج فارس را به همین نام زیبا می‌شناسند و هیچ تیم، گروه، قبیله و دسته‌ای مشکلی با خلیج فارس ندارد.

البته استقلالی‌ها مثل پرسپولیسی‌ها و هواداران سایر تیم‌ها همواره احترام خاصی برای خلیج فارس قائل بودند و همان‌طور که اشاره شد همه رقابت‌های لیگ برتر با نام خلیج همیشگی فارس برگزار می‌شود، اما از روز گذشته  خیلی ها مخالفت و واکنش خود را نسبت به اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال نشان دادند. به نظر می رسد مسئولان شرکت هلدینگ خلیج فارس مطالعه زیادی روی تبعات تغییر یا اضافه کردن اسم استقلال انجام نداده اند. کاظم اولیایی مدیرعامل اسابق باشگاه استقلال در این زمینه به خبرنگار آنا گفت:بعد از 45 سال باشگاه‌داری دولتی کاملاً به بن‌بست رسیده بودیم و این نوع باشگاه‌داری داشت خیلی به باشگاه لطمه می‌زد. شرایط نامطلوبی که پیش آمده بود چاره‌ای جز اینکه به سمت شرایط مطلوب برویم نگذاشته بود. یکی از راه‌های تغییر خصوصی‌سازی بود. مالکان جدید باید طرح و برنامه توسعه ارائه بدهند. باید دید این تغییر اسم هم بخشی از شرایط توسعه است یا نیست؟

وی افزود: امیدواریم مالکان جدید ارائه طرح کنند و اگر پسوند «خلیج فارس» که به نام استقلال اضافه شده تأثیر مهم و قطعی در طرح توسعه دارد در آن صورت اضافه شدن این نام در اختیار مالکان است.  بعد از آن این تغییر نام قابل ارزیابی است. اطلاعات کافی ندارم ولی هر اقدام رو به جلویی را برای تجدید ساختار و ایجاد ساختار مدرن و به روز برای باشگاه استقلال قطعاً مورد استقبال من است. ساختار قبلی برای استقلال که پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست جواب نداد. نتیجه آن حذف از دو دوره لیگ قهرمانان آسیا بود و باید ساختار مدرنی داشته باشیم که منجر به کسب سومین سهمیه آسیایی شود.

به نظر می رسد در خصوص تغییر نام، اضافه شدن اسم، تغییرات گسترده، تغییر مدیرعامل و انتخاب مربی یا حتی نفرات شاغل در باشگاه باید ابتدا مطالعه کافی صورت بگیرد زیرا هر اقدامی در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی ذهن جامعه اثر گذار است و بازتاب های فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»