Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:35:45 GMT

رمز دوم یکبار مصرف پیامکی بانک ملی ایران فعال شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۹۰۶

رمز دوم یکبار مصرف پیامکی بانک ملی ایران فعال شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با پیوستن این بانک به سامانه «هریم» اکنون امکان ارسال رمز دوم یکبار مصرف پیامکی نیز برای مشتریان بانک ملی ایران فراهم شده است.

بر روی درگاه‌های اینترنتی پرداخت، کلیدی تعبیه شده که کاربر می‌تواند با فشردن آن، رمز دوم یکبار مصرف را بر روی تلفن همراه خود دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیامک به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در سامانه «ساپتا» بانک ملی ایران ثبت شده است. رمز دوم پیامکی هفت رقمی و تنها یک بار قابل استفاده است.

مشتریان برای دریافت این رمز ابتدا باید به سامانه ۶۰ پیوسته و از آن طریق احراز هویت شده باشند.

کد خبر 4856767

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملی رمز دوم یکبار مصرف رمز پویا همراه اول بیمه اینترنت بانک ملی جاذبه گردشگری قیمت دلار اپلیکیشن موبایل برندسازی اجاره خودرو اپلیکیشن شرکت های بیمه کسب و کارهای اینترنتی بانک ملی ایران سهام بانک ملی ایران رمز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی