Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:21:53 GMT

رضایی: داور گل سالم تیم مس را مردود کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۹۱۴

رضایی: داور گل سالم تیم مس را مردود کرد

عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان درباره دیدار تیمش برابر هیئت خراسان رضوی در دور رفت بازی‌های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بازی امروز ما با تیم مشهد حساسیت بالایی داشت، چون این دیدار در شهر مشهد برگزار شد و بازیکنان حریف از امتیاز میزبانی استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول مسابقه، شاهد رقابت پایاپایی بودیم و ما از موقیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم.

او تصریح کرد: در نیمه دوم بازی، تیم حریف فشار بیشتری به ما وارد کرد، اما بازیکنان ما دفاع خوبی برابر حملات آن‌ها داشتند. در دقایق پایانی توانستیم دروازه حریف را باز کنیم، اما داور گل سالم تیم ما را مردود کرد.

رضایی افزود: داور در این بازی ۲ تصمیم اشتباه و تاثیر گذار گرفت. یکی از آن‌ها مربوط به مردود کردن گل سالم ما بود و دیگری مربوط به خطای شدیدی بود که بازیکن تیم مشهد روی بازیکن ما مرتکب شد، اما داور هیچ کارتی به او نداد.

بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان لیگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏