Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) گفت: بسیج کلید حل مشکلات است و استفاده از ظرفیت آن قطعاً باعث حل مشکلات جامعه یکی پس از دیگری خواهد شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمود معین‌پور در نشست فرماندهان حوزه‌ها و شوراهای سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌ها در اهواز اظهارداشت: مجموعه ‌های خدمات رسان اهواز بسیجی و جانانه در سیل و بحران برق اهواز کارکردند با سربلندی از آن شرایط عبور نمودند تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود استفاده از تفکر و روحیه بسیجی در انجام امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیج کلید حل مشکلات است و استفاده از ظرفیت آن قطعاً باعث حل مشکلات جامعه یکی پس از دیگری خواهد شد زیرا بسیج با پیش‌قراولی و جان‌برکفی در عرصه‌های مختلف خود را به منصه ظهور رسانده و هر جا لازم بود حتی جان خود را تقدیم سربلندی و عزت انقلاب و کشور کرده است و الحمدالله مدیران قدر می‌دانند و از این ظرفیت‌ها خوب استفاده می‌کنند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های بسیج کارگری و کارخانه‌ها گفت: برگزاری جلسات تبادل فکری و گفتگو با دوستان برای پیش برد کارها و همچنین تقدیر از انسان‌های خدوم و بی مدعای که برای این نظام مقدس و مردم خدمت می‌کنند بسیار لازم و ضروری است افرادی همچون سردار سلیمانی که به فرمایش حضرت آقا نقش بی‌بدیلی داشتند و هر جا که ندای مظلومی بود به آن پاسخ می‌داد که حاصل آن ایجاد اعتمادبه‌نفس برای مظلومان جهان بود تا بتوانند در مقابل استکبار جهانی بایستند و مقاومت کنند.

جانشین سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به‌ضرورت مقاومت در برابر استکبار افزودند: سردار سلیمانی چهل سال لباس رزم بر تن کرد و چه در جبهه‌ها و چه در دوران پس از جنگ یاور مظلومان و ستم دیگان بود و فرهنگ مقاومت و ایثار را برای همه ما برجا گذاشت و امروز لازم است با الگو گیری از این اسطوره مردانگی و مقاومت مسیر را ادامه دهیم و البته هر موفقیتی قطعاً سختی‌ها و هزینه‌هایی دارد ولی حاصل آن طعم شیرین پیروزی و عزت و سربلندی کشور خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه گیلان: تلاش بی‌وقفه نیروهای جهادی در بحران برف اخیر؛ مدیریت بحران متمرکز در استان وجود نداردفرمانده سپاه اردبیل: مسئولان نسبت به برگزاری اردوهای راهیان نور نهایت حساسیت را داشته باشندطرح‌های محرومیت زدایی سپاه در مازندران تداوم دارد

در این نشست حسن کریمی نیز گفت: شجره طیبه بسیج ریشه در خاک و سر به آسمان دارد و از خصوصیات و ویژگی‌های بالنده‌ای برخوردار است که در این چهار دهه باعث تغییر و تحولات در کشور، منطقه و دنیا شده و امروز در خط مقدم مبارزه با استعمار، زور، ظلم و جور قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: امروز افتخار داریم که در ارائه خدمات فنی در برق اهواز نماینده فرهنگ و تفکر بسیجی هستیم و با شناخت و استفاده از ظرفیت بالای بسیج و توجه جدی به نقش آن در حل مشکلات، خدمات فنی و زیرساختی خود را به‌منظور رفاه حال همشهریان گسترش داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز عبور موفقیت‌آمیز از بحران سال 95 و سیل 98 در اهواز را حاصل بهره‌گیری از تفکر بسیجی، حرکت جهاد گونه و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانسته و عنوان کرد:بررسی روند دو سال اخیر و صنعت برق خصوصاً بحران بهمن‌ماه سال 95 که رهبر معظم انقلاب دستور دادند تا مشکل اهواز و خوزستان حل شود نشان می‌دهد الگو گیری از عزم اراده جدی و تفکر بسیجی عامل برون‌رفت از مشکلات است.

کریمی بیان داشت: در آن شرایط ما با گردوخاک 60برابر حد مجاز به همراه رطوبت اندک مواجه بود و تمام زیرساخت‌های شبکه برق دچار مشکل اساسی بود و تمام فعالیت‌های روزمره و کسب‌وکار مردم برای ساعت‌های طولانی با مشکل مواجه شد مختل شد ولی در یک حرکت جهادی که نمایانگر شور و شوق روزهای جبهه جنگ تحمیلی بود توانستیم حماسه‌ای رقم بزنیم که مانند آن وجود نداشت و حاصل آن تعویض 30هزار مقرِ، بسیج هزار نفر نیروی فنی و هزاران نفر نیروی کمک‌رسان در سطح اهواز بود.

وی با تقدیر از نقش سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: وقتی درخواست کمک کردیم مجموعه سپاه و بسیج تمام امکانات خود از اسکان تا تجهیزات را در اختیار برق اهواز قراردادند تا بتوانیم بحران شبکه برق را رفع کنیم و با استفاده از تفکر بسیجی در عرض دو سال به‌اندازه بیست سال در برق اهواز کاران جام شد.

 مدیرعامل برق اهواز با اشاره به سیل فروردین 98 گفت: در بحث بحران سیل با استفاده از همه ظرفیت‌های استان از تأسیسات و ایستگاه‌های برق در مقابل هجوم سیل مراقبت کردیم و با بسیج حجم وسیعی از زنان و مردان هرکس به هر نحوی که می‌توانست کمک کرد تا از این سیل نیز با سربلندی عبور کنیم.

انتهای پیام/331/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفکر بسیجی برق اهواز حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،سردار فدوی امروز در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری که به‌منظور بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهارداشت: همه توانمندی‌ های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما با انجام عملیات همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق در واقع ما با هم پیمانان رژیم منحوس اسرائیل یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم و  توانستیم  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا نمایان کنیم؛ این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که چند ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکیدکرد: خون سردار شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد؛ همه توانمندی‌‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه برسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی در دنیا برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس آمریکا بار‌ها به‌طور مستقیم با ما مقابله کرد اما  اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در حوادثی مانند صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس  حدود 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند؛ این شهادت سبب شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است،‌ گفت: در بیش از 92 درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می یابد تا به ظهور ختم شود.

وی با عنوان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چرا که خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می کند.

گفتنی است؛نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی