Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:03:37 GMT

پاسخ به شبهه‌ای درباره کشتار مردم زمان محمدرضا پهلوی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۰۶۵

دریافت 81 MB

              

کد خبر 4857252 محمدعلی پورنیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتار غیرنظامیان محمدرضا پهلوی اعتراضات مردمی انقلاب اسلامی ایران انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی سازمان هواشناسی انتخابات مجلس شورای اسلامی جشنواره فیلم فجر محمدرضا پهلوی رژیم پهلوی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فیلم سینمایی ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیبه شاهنده صبح سه شنبه در آئین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه ثامن الحجج (عج) پارس آباد با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره) وی را به عنوان الگو و نمونه کامل یک مبلغ و مروج دین معرفی کرد.

وی علامه مطهری (ره) را شخصیتی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: علامه مطهری (ره) اسلام‌شناسی بزرگ، عالمی آگاه و اندیشمند و فیلسوفی توانا بود.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (عج) پارس‌آباد افزود: به اذعان امامین انقلاب شهید مطهری (ره) به دلیل برخورداری از شخصیت جامع علمی و بصیرتی از نوادر عصر حاضر است به طوری که آثار دینی و علمی ایشان همیشه پاسخگوی شبهه‌ها و مسائل دینی و بصیرتی از دیرباز تاکنون است.

شاهنده با بیان اینکه شخصیت جامع شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب در فهم نیاز زمانه است، افزود: شهید مطهری در روزگار خود به افکار، باور، عقاید و شبهه‌های موجود در جامعه تسلط داشت و عمده‌ترین سوالات قشر جوان و تحصیل کرده و روشنفکر کشور را استخراج می‌کرد و با تفکر و فلسفه اسلامی و منطق قرآنی به آنها پاسخ می‌داد.

وی با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره)، تصریح کرد: شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین متناسب با زمان بود و به دلیل داشتن تعهد و مسئولیت دینی بالا وارد عرصه تعلیم، تعلم، تبلیغ و تألیف و پژوهش شد و در عرصه‌های مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، فقهی، تاریخی قلم زد و سخن گفت.

کد خبر 6098937

دیگر خبرها

  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش