Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرارو- ملکه زیبایی ۲۷ ساله روس، که اخیرا از پادشاه سابق مالزی طلاق گرفت، در گفتگویی تلویزیونی، درباره راز‌های پشت پرده این جدایی دست به افشاگری است.
به گزارش فرارو، اوکسانا ووئوودینا، ملکه زیبایی سابق روس، که اندکی بعد از ازدواج با سلطان محمد پنجم، پادشاه سابق ایالت کلانتان مالزی، از وی جدا شد، به دلایل این جدایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ووئودینا طی گفتگویی با شبکه یک تلویزیون دولتی روسیه، چگونگی بروز اختلافات در زندگی مشترکش با سلطان محمد را تشریح کرد.
ووئودینا تصریح کرد: «دو روز بعد (از عروسی)، اتفاقی افتاد که همه چیز را عوض کرد. شوهرم در حمام بود. موبایلش زنگ خورد و نام تماس گیرنده "باب" بود. مطمئن بودم که شریک یا رفیق آمریکایی‌اش است که می‌خواهد به مناسب عروسی به ما تبریک بگوید.»
این ملکه ادامه داد: «تلفن را برداشتم و صدای زنانه شنیدم که به شکل هیستیریک سر من داد می‌زد که "من زنش هستم و هرگز جرأت نکن که موبایل شوهرم را برداری. "»   مراسم عروسی ووئوودینا و سلطان محمد
بعد از این ماجرا، سطان محمد که به «فارِس» معروف است، از حمام خارج شد و به ووئوودینا گفت: این زن سابقش هست و از عروسی وی خبر ندارد و به همین خاطر ناراحت شده تاست. اما زن دوم پادشاه که اهل کشور چک است و دیانا پترا نام دارد با پدر ووئودینا تماس گرفت و گفت که هنوز زن پادشاه است.
علاوه بر این، پترا پیام‌هایی به ووئوودینا ارسال کرد که ووئوودینا آن‌ها را «مسموم» توصیف کرد. در این پیام‌ها آمده است: «لطفا به او (ووئوودینا) بگو زودتر بیاید، من او را در قفس شیر خواهم انداخت. سیمبا (نام شیر پادشاه) خیلی گرسنه است. اوکسانا می‌تواند ملکه توالت‌های عمومی در کلانتان باشد. ما نیروی خدماتی کم داریم.»
به گزارش روزنامه دیلی میل، پترا درباره ووئوودینا گفته است: «مثل کرم به رختخواب شوهرم نفوذ کرد... او یک هیولا و متقلب تمام عیار است که حقیقت دروغ های‌اش روزی برملا خواهد شد.»   نمونه ای از پیام های تهدیدآمیز پترا
گفتنی است که ووئوودینا اندکی بعد از ازدواج با سلطان محمد از وی جدا شد و هم اکنون یک پسر ۹ ماهه به نام «لئون» از او دارد. اما سلطان محمد ادعا می‌کند این پسر متعلق به وی نیست. سلطان بعد از این ماجرا، از سلطنت نیز کناره گیری کرد. در حال حاضر، سلطان محمد و ووئوودینا درگیر اختلافات مالی طلاق هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سلطان محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شمشیر کمیاب هزار ساله

محققان دریافتند که شمشیر کمیاب هزار ساله‌ای که در اسپانیا کشف شده است، به دوران اسلامی این کشور تعلق دارد.

به گزارش ایسنا، نتایج تحقیقات جدید نشان داد که یک شمشیر کمیاب که لقب «اکس‌کالیبور» به آن داده شده است و در «والنسیا»، شهری واقع در اسپانیا کشف شده است، در حقیقت یک هزار سال قدمت دارد و این یعنی؛ این شمشیر آخرین‌بار زمانی از قبضه خارج شده است که بخش زیادی از اسپانیا تحت حکمرانی مسلمانان بوده است.

«لایوساینس» در این‌باره نوشت، این شمشیر آهنین ۴۶ سانتی‌متری در سال ۱۹۹۴ درحالی داخل یک گور پیدا شد که به صورت عمودی در آن قرار داده شده بود و به همین دلیل به یاد شمشیر افسانه‌ای پادشاه «آرتور» لقب «اکس‌کالیبور» به این شمشیر داده شد. بر اساس داستان‌های قرون‌ وسطایی، پادشاه «آرتور» این شمشیر را که به صورت عمودی داخل یک سنگ بود از آن بیرون کشید و به تاج و تخت بریتانیا رسید.

شمشیر والنسیا در خانه‌ای متعلق به دوران اسلامی پیدا شد. مقامات شهر والنسیا در بیانیه‌ای اعلام کردند که دسته شمشیر با صفحات برنز تزئین شده و دارای انحناهایی است که کار با شمشیر را راحت‌تر می‌کند.

حتی با وجود اینکه شمشیر در یک محوطه متعلق به دوران اسلامی کشف شده است، یک ویژگی آن تعیین قدمت را دشوار می‌کرد؛ خمیدگی شمشیر کمی به سمت نوک شمشیر است که این ویژگی در شمشیرهای ساخته شده توسط «ویزیگوت‌»ها که از سال ۴۱۸ تا ۷۱۱ میلادی بر اسپانیا حکومت می‌کردند نیز دیده می‌شود. در نتیجه این ابهام مطرح شده بود که آیا این شمشیر مربوط به دوران ویزیگوتی است یا اسلامی؟!

برای پاسخ دادن به این سوال، یک باستان‌شناس از «دانشگاه گرانادا» تحقیقاتی را برای تعیین قدمت این شمشیر آغاز کرد و با بررسی فلزکاری و رسوب به جای مانده در آن، به این نتیجه رسید که قدمت این شمشیر به قرن دهم میلادی بازمی‌گردد. همچنین مشخص شد که اندازه شمشیر برای اینکه توسط یک سوارکار مورد استفاده قرار بگیرد، تعیین شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات