Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:56:44 GMT

بازگشت تلخ حسینی به ورزشگاه یادگار (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۲۴۷

بازگشت تلخ حسینی به ورزشگاه یادگار (عکس)

مجتبی حسینی در لیگ هفدهم یکی از نفرات کادر فنی تراکتور در روزهایی بود که پنجره های نقل و انتقالاتی این تیم نیز بسته بودند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی امیرقلعه نویی با پایان لیگ شانزدهم یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی با جدایی از ذوب آهن، به تراکتور پیوستند؛ تیمی که در آن زمان با محرومیت از پنجره نقل  و انتقالاتی مواجه بود و شرایط بسیار سختی را تجربه می کرد و همکاری این دو مربی جوان نیز خیلی طول نکشید و ساغلام بود که هدایت قرمزپوشان آذربایجانی را در ادامه راه در لیگ و رقابت های آسیایی برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این همکاری بود که راه حسینی و یحیی رفته رفته از هم جدا شد و این دو مربی سرنوشت های متفاوتی را طی سال های اخیر تجربه کرده اند.


مجتبی حسینی حالا برخلاف دوست و همکار همیشگی اش که در پرسپولیس ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده، در تیم مس کرمان برای رساندن این تیم به لیگ برتر تلاش می کند و تیمش را تاکنون توانسته به رتبه دوم جدول رده بندی برساند.


نارنجی پوشان مس کرمان امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز، دیدار عقب افتاده مرحله یک چهارم را برابر تراکتور برگزار کرده اند؛ دیداری که در نیمه اول با شکست سنگین تیم میزبان همراه شد و این تیم سه مرتبه با ضربات خانزاده، دژاگه و رضا اسدی به رختکن رفت.


دیدار دو تیم در نیمه دوم شروع شده ولی مجتبی حسینی و شاگردانش بی شک کار سختی مقابل تیمی دارند که آنها نیز مانند مس در رتبه دوم جدول رده بندی لیگی که در آن حضور دارند، قرار گرفته اند و از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به شمار می روند.

 

دسته یک جام حذفی مس کرمان مجتبی حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک جام حذفی مس کرمان مجتبی حسینی مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن