Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@14:26:34 GMT

سوختگی در ایران8برابر میانگین جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۹۴۴۸

فاطمی با تاکید بر ضرورت برنامه‌های جامع پیشگیری از حوادث سوختگی در کشور، گفت: آمار سوختگی در ایران ۸ برابر میانگین جهانی است. ناطقان: محمد جواد فاطمی، در آستانه برگزاری نهمین کنگره سوختگی، گفت: استانداردسازی وسایل گرمایشی و پخت و پز و نیز فضای فیزیکی نکته مهمی است که اگر به آن توجه نشود، آمار‌های سوختگی همچنان تکرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به هزینه‌های سنگین سوختگی، افزود: هر درصد سوختگی حدود ۵ میلیون تومان هزینه دارد.

فاطمی، از سوختگی الکتریکی به عنوان یکی از سوختگی‌های شایع در کشور نام برد و تاکید کرد: سوختگی الکتریکی در کشور، هر سال بیش از هزار معلول و بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان هزینه بر جای می‌گذارد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که سوختگی برای جامعه فقرا است که از امکانات و تجهیزات غیر استاندارد در منزل و زندگی خود استفاده می‌کنند، گفت: مهم‌ترین علت سوختگی کودکان، کم‌توجهی والدین به رعایت نکات ایمنی است. بنابراین، باید آموزش و استانداردسازی را با هم در نظر گرفت.

نهمین کنگره کشوری سوختگی، از صبح پنجشنبه اول اسفند ۹۸ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

محور کنگره امسال، بررسی چالش‌های سوختگی الکتریکی در کشور است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سوختگی ، ایران ، میانگین جهانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سوختگی ایران میانگین جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا

فوتبال به خاطر جذابیت و اوج هیجان، به ورزش اول دنیا تبدیل شده و در این میان میلیاردها انسان روی کره زمین برخی بازی‌های حساس را دنبال و تماشا می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی‌های بزرگ لیگ‌های باشگاهی اوج حساسیت برای تماشاگران است و بیشترین تعداد گل هم به خاطر تمایل تیم‌ها به پیروزی در این مسابقات به ثمر می‌رسد.

اما در ایران این‌شکلی نیست و بازیهای بزرگ و حساس با کمترین گل و موقع گل تمام می‌شود!

 در هفته ۲۵ لیگ برتر ایران ۴ تیم بالای جدول در یک روز به مصاف هم رفتند و هواداران در این ۱۸۰ دقیقه، حتی یک گل هم ندیدند! حالا که تقابل‌های این ۴ تیم با هم در فصل جاری باشگاهی تمام شده، می‌توان نگاهی کامل‌تر از نظر آماری به این مصاف‌ها داشت.

 طی ۱۲ بازی این ۴ تیم مقابل هم، تنها ۱۴ گل ردوبدل شده تا میانگین فاجعه‌بار ۱/۱۶ گل در هر بازی ثبت شود. آن هم در حالی که میانگین گل دیگر بازی‌های لیگ، عدد مناسب ۲/۱۷ را نشان می‌دهد.

 فقط کافی است این تعداد گل‌ را در کنار بازی‌های بزرگ ۴ لیگ معتبر اروپا بگذارید؛ به خصوص لالیگا و بوندسلیگا که حتی در بازی‌های این‌چنینی هم میانگین گل حدود ۴ یا بالاتر ثبت می‌شود.

در لیگ قهرمانان اروپا اوج رقابت باشگاهی دنیا هم مراحل پایانی با گلهای بیشتر دنبال می‌شود و کسی حساسیت زیاد بازی‌ها را به کم گل بودن مسابقات گره نمی‌زند.

جدول زیر را که سایت ۳۶۰ تهیه کرده ببینید. همه چیز درباره کیفیت تیم‌های ایرانی دستگیر تان می‌شود:

دیگر خبرها

  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند