Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@05:30:36 GMT

لزوم حضور حقوق‌دانان در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۱۶۵

فرزانه سادات ابوالقاسمی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه حضور یک حقوق داد در مجلس الزامی است، ‌گفت: تصویب و ارائه قوانین متناقض از معضلات کشور است که همواره به‌دلیل عدم آشنایی نمایندگان مجلس با قوانین کشور به وجود می‌آید و متاسفانه موجب ایجاد بحران‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور می‌شود. این امر اهمیت حضور حقوق‌دانان در مجلس شورای اسلامی را دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسمی با بیان اینکه سعید باقری، وکیل دادگستری و حقوقدان مورد تایید من است، گفت: متاسفانه تحریم‌ها باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده است. در این شرایط سخت، تولیدکنندگان با دشواری فعالیت می‌کنند و دولت آنگونه که باید از بخش‎های تولیدی حمایت نمی‌کند. سعید باقری به عنوان یک حقوقدان و کسی که بیش از 20 سال در نهادهای تولیدی فعال است، قطعا در صورت ورود به مجلس سعی خواهد کرد با تجربیاتی که در زمینه قانون دارد، چاره ای برای این سربازان اقتصاد کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق قانون نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید