Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:12:41 GMT

آمریکا آماده مذاکره با ایران است!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۲۲۶

آمریکا آماده مذاکره با ایران است!

 

به گزارش رویترز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه مدعی شد مقامات واشنگتن در هر زمانی آمادگی مذاکره با ایران را دارند اما این کشور باید (پیش از هر چیز) رفتار خود را به طور اساسی تغییر دهد و به هر حال، کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داشت!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی در این باره مدعی شد: عجله‌ای نداریم، کارزار فشار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فقط یک کارزار فشار اقتصادی نیست؛ بلکه همزمان، منزوی کردن از راه دیپلماسی است.

گفتنی است پمپئو این ادعاها را در سفر به آدیس‌آبابا و پیش از عزیمت به عربستان سعودی مطرح کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا مذاکره با آمریکا مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است

روزنامه پالیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی امروز (جمعه) گزارش داد، واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی با شرکت‌های دفاعی آمریکایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین است.

به گزارش ایسنا، ایالات متحده در حال انجام اقداماتی نهایی در یکی از بزرگترین بسته‌های کمک نظامی خود به اوکراین است که ممکن است امروز (جمعه) اعلام شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس گزارش پالیتیکو، این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

این بسته به بودجه ۶۱ میلیارد دلاری اوکراین که روز چهارشنبه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شد، اضافه می‌شود.

این روزنامه همچنین نوشت، تسلیحات مذکور احتمالا تا چندین سال به اوکراین ارسال نمی‌شود چون این مبلغ تحت ابتکار کمک امنیتی اوکراین تخصیص می‌یابد. در ارتباط با این ابتکارعمل، پنتاگون قراردادهایی را با شرکت‌های دفاعی ایالات متحده برای تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید برای اوکراین، در مقابل برداشت از ذخایر فعلی آن، منعقد می‌کند.

روز سه‌شنبه، سنای آمریکا بسته‌ای از لوایح را برای ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه چین تصویب کرد.

در ۲۰ آوریل، این لوایح در مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شد. حجم کل بسته بالغ بر ۹۵ میلیارد دلار است که شامل ۶۱ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در مناطق درگیری از جمله نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم