Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:44:30 GMT

۲ هزار نفر در دشتی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۰۳۸۶

۲ هزار نفر در دشتی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

عبدالله نادری روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای دشتی افزود: همه تمهیدهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان  فراهم است و این شهرستان آماده برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری در روز جمعه دوم اسفند ماه است.

وی افزود: مهمترین وظیفه ما به عنوان مجریان و بازرسان و ناظران انتخابات رعایت کامل بی طرفی و صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس است و باید با حفظ بی طرفی در همه مراحل رای گیری تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی اضافه کرد: بیشتر نامزدها در زمان تبلیغات قانون را بخوبی رعایت کرده‌اند و همه نامزدها در فضای کامل امن و سالم به معرفی خود و برنامه‌های آینده پرداخته‌اند و تاکنون هیچ مشکل امنیتی درسطح حوزه انتخابیه نداشته‌ایم.

نادری بیان کرد: از ۲۲ نامزد تائید صلاحیت شده درحوزه انتخابیه  دشتی و تنگستان تاکنون ۶ نفر انصراف داده‌اند.

فرماندار دشتی از رای دهندگان خواست از اولین ساعت شروع رای گیری در ساعت ۸ صبح به شعبه‌ها مراجعه و رای خود را به صندوق بریزند تا با ازدحام جمعیت در ساعت‌های بعد از ظهر و شب مواجه نشوند.

برچسب‌ها شهرستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام پنجم انتخابات مجلس، تبلیغات نامزدها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی