Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معارضان بحرینی و رییس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی گفت: علاوه بر اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی روحیه مقاومت را میان مردم بحرین تضعیف نکرد بلکه سبب تقویت این روحیه نیز شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راشد الراشد بعدازظهر امروز در همایش مکتب حاج قاسم سلیمانی که در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به محور مقاومت و تفکر مردم بحرین در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی به هیچ وجه باعث تضعیف روحیه مقاومت در میان مردم بحرین نشد، بلکه محور مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی قوی‌تر هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه حاج قاسم سلیمانی دفاع از امت اسلام و مقدسات کشورهای اسلامی بود و در ادامه این شهید والامقام تمامی پروژه‌ها و طرح‌های استکبار در خاورمیانه را ناکام گذاشت.

رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی بیان کرد: پروژه خاورمیانه جدید و ایجاد داعش و سیطره آن بر تمام دارایی‌های کشورهای اسلامی را حاج قاسم سلیمانی ناکام گذاشت و پروژه تقسیم و تجزیه کشورهای اسلامی منطقه نیز توسط حاج قاسم نابود شد، بنابراین حاج قاسم نوک پیکان حرکت مقاومت در برابر استعمار است.

الراشد اذعان کرد: فارغ‌التحصیلان و شاگردان مدرسه حاج قاسم سلیمانی، اکنون جبهه مقاومت را در دست دارند و شاگردان این مدرسه کسانی هستند که توانستند در برابر دشمن بایستند و شکست دادن دشمن را از استاد خود به خوبی فرا گرفته‌اند.

 

وی با اشاره به شخصیت بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: اخلاص، تواضع و خلوص شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام کارهایش نمایان بود و هیچ وقت مشاهده نشد که این مجاهد بزرگ اسلام برای منافع و ترقی خود دست به کاری بزند.

رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی تشریح کرد: مشخصات فردی و شخصی حاج قاسم سلیمانی برای همگان شناخته شده است و از نظر من حاج قاسم یک جهادگر بسیار عظیم در جهان اسلام بود و بدین طریق او یک پروژه بزرگ را طراحی کرد و مدیر اجرایی این پروژه بود و توانست شاگردان زیادی را در دانشگاه خود تربیت کند.

الراشد تاکید کرد: تشیع میلیونی حاج قاسم سلیمانی سیلی بزرگی بر صورت دشمن بود و در حقیقت پیروزی مردم ایران ما را به پیروزی در بحرین و یمن نزدیک‌تر می‌کند.

 

آل سعود محور تمام فتنه‌های خاورمیانه

سلیم المنتصر یمنی، فعال و مبارز سیاسی یمن نیز در این همایش اظهار کرد: یمن به هیچ وجه اهل جنگ و درگیری با کسی نبود و تنها اقدام صورت گرفته در یمن پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزگری‌های آل سعود است.

وی افزود: آل سعود و آل زاید، شیوخ سعودی و اماراتی، مزدوران خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه هستند و نیروهای آمریکایی و مزدوران آن‌ها تاکنون ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم یمن را به شهادت رسانده‌اند.

فعال و مبارز سیاسی یمنی بیان داشت: اکنون تمام زیرساخت‌های کشور یمن از بین رفته و مردم یمن به خاک و خون کشیده شده‌اند اما با این وجود یک مطالبه مهم با عنوان اینکه «رژیم صهیونیستی باید از بین برود» میان مردم یمن شکل گرفته است.

المنتصر تصریح کرد: آل سعود محور تمام این فتنه‌ها است و عامل ایجاد داعش، اشغال عراق و حضور نظامیان آمریکایی در عراق نیز آل سعود است.

وی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی در فضای موجود ممکن نیست مگر اینکه ابتدا آل سعود نابود شود، آل سعود خائن آسایش و آرامش عراق و سوریه را برهم زده و اکنون در صدد نابودی لبنان و یمن هستند که قطعا هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.

 

انتهای پیام/3463/618

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج قاسم اسلام قاسم سلیمانی بحرین خبرگزاری فارس اردبیل دانشگاه محقق یمن حاج قاسم سلیمانی مقاومت شهادت حاج قاسم سلیمانی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار و بر تحقق تمدن‌سازی نوین اسلامی تأکید و مقرر شد این مهم در اولویت کاری حوزه معاونت جدید قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این آیین با تأکید بر تقویت و توسعه حرکت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، گفت: تمدن‌سازی نوین اسلامی در گروه یکپارچگی و حرکت به سمت تقویت سرمایه‌های فرهنگی و احیای باور‌های دینی و آموزه‌های اسلامی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

محمدحسین رنجبر، حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر تحقق شعار سال، با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم را نوعی فصل‌الخطاب فرهنگی خواند و بیان کرد: دانشگاه‌ها در این مسیر، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و باید در تحقق این شعار، با برنامه ریزی و حرکت منسجم، اقشار جامعه را در این راستا رهنمون باشند.

وی از حوزه فرهنگی و دانشجویی به‌عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه در امر تربیت و انسان‌سازی نام برد و افزود: رسالت حوزه فرهنگی و دانشجویی، رسالتی خطیر و حیاتی است و دانشگاه باید برای تمام فعالیت خود یک پیوست فرهنگی ارائه دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر اشاعه فرهنگ اسلامی و انقلابی در دانشگاه به حفظ و تقویت روحیه خودباوری در جوانان تقویت تشکل‌های دانشجویی، ارتقای مهارت‌آموزی جمعی و انجام کار تیمی، توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و همگانی، توسعه نشریات دانشجویی، برگزاری مستمر کرسی‌های آزاداندیشی و ... از وظایف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی است.

رنجبر اضافه کرد: باید همه بدانیم و بپذیریم که کار فرهنگی مختص متولیان فرهنگی نیست؛ بلکه همه وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر و با استدلال و منطق در روشنگری و اقناع سازی افکار عمومی جامعه سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، تقویت اخلاق اسلامی در جوانان، ارتقای توانایی‌های فکری و چگونگی عبور از لغزش‌ها و مراحل سخت زندگی را مستلزم چگونگی عملکرد دانشگاه‌ها در اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی دانست و با معرفی احسان محمدی‌نژاد به عنوان معاون جدید فرهنگی و دانشجویی از خدمات محمد حیدری نارمندی قدردانی کرد.

مسئول دفتر نهاد معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست، خدامحوری، قرارگرفتن در مسیر اهل‌بیت، صبر و استقامت را سه مؤلفه اصلی در عبور از شرایط سخت دانست و متذکر شد: کار باید با نیت و هدف پاک برای رضای خداوند با بهره‌مندی از سیره امامان معصوم علیه‌السلام با استقامت و بردباری انجام شود و در آن خدمت به خلق خدا هدف و نیت اصلی انجام کار باشد.

حجت الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با قدردانی از تلاش‌های متولیان عرصه فرهنگی در دانشگاه عنوان کرد: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان رضایت‌بخش و ستودنی است و نیاز است برای تحقق محور‌های گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن شعار سال با استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه پیش رفت.

در این آیین احسان محمدی‌‌نژاد، معاون جدید حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با اشاره به برنامه‌های خود در توسعه حوزه فرهنگی ودانشجویی گفت: حوزه فرهنگی و دانشجویی به منزله دوبال پرواز دانشجوست و باید با انجام یک برنامه ریزی منسجم، مشارکت همگانی و کار تیمی همگی در تقویت اهداف دانشگاه سهیم باشیم.

وی در پایان از دانشگاهیان و بخش‌های دانشگاه خواست تا در توسعه و پیشرفت این حوزه او را همراهی و از ارائه مشورت‌های به موقع و حیاتی دریغ نورزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان