Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت ‌های انتخابی تیم آمادگی جسمانی زنان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مسابقات قهرمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان امروز در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

وی افزود: ۱۳ نفر از زنان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با رده های مختلف سنی در این دوره از رقابت ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال خدیجه محرابی، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال پریسا پایمرد، در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال فروغ احمدزاده و در رده سنی ۴۵ سال به بالا نیز فرحناز افزون پور با برتری مقابل حریفان خود به عنوان تیم منتخب آمادگی جسمانی زنان استان جواز حضور در رقابت های قهرمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان را کسب کردند.

حاتمی عنوان کرد: رقابت های آمادگی جسمانی قهرمانی کارکنان زن وزارت ورزش و جوانان به مدت سه روز و از ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ در شهر بوشهر برگزار می شود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

برچسب‌ها ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج ورزش همگانی کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج وزارت ورزش و جوانان آمادگی جسمانی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط