Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، همه ما به دنبال این هستیم که کشوهای خلوت‌تری داشته باشیم و لوازممان را در یک کمد و کشو جا بدهیم. تا کردن لباس به سبک کن ماری یکی از این کارهاست.

اولین کار: دور انداختن

اول لباس‌هایتان را سره و ناسره کنید. لباس‌هایی را که سایزتان نیست، دوستشان ندارید و مدت‌هاست نمی‌پوشید هدیه بدهید یا به خیریه‌ها ببخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سراغ کتاب‌ها، مقالات، نوشته‌ها و چیزهای متفرقه بروید.

دومین کار: سازماندهی وسایل

برای مثال تمام لباس‌های خود را نظم دهید. لباس‌های مربوط به بالاتنه مانند پیراهن‌ها و ژاکت‌هایتان را جدا کنید. همچنین لباس‌های مربوط به پایین‌تنه مانند شلوار و دامن را جدا کنید و کنار هم بگذارید. کاپشن‌ها، کت‌ها و برخی لباس‌ها را آویزان کنید. لباس خانه، لوازم جانبی مانند روسری، کمربند، کلاه و غیره را جا بدهید. کیف‌ها را در جای دیگری بگذارید. لباس‌ شنا را در جای دیگری بگذارید. همین موارد به شما کمک می‌کند نظم جدی در لوازم خود داشته باشید.

سومین کار: فقط مواردی را که باعث شادی شما می‌شوند نگاه دارید.

ماری کوندو برای توصیف آنچه باید نگاه دارید می‌گوید: «الهام‌بخش شادی»، «لذت هیجان»، «عشق»، «شما را حرکت می‌دهد» و... . اگر چیزی در شما حس مثبتی ایجاد نمی‌کند، آن را نگاه ندارید.

چهارمین کار: پس از پایان دور ریختن، فضای خودتان را سازماندهی کنید.

در این مرحله شما باید تمام چیزهایی را که از یک جنس هستند کنار یکدیگر بگذارید و از پراکنده‌سازی جلوگیری کنید.

پنجمین کار: ایده‌ گرفتن از کارهای موجود

عکس‌های زیر این ایده را به ما می‌دهند که چه کارهای ساده‌ای می‌توانند باعث شوند که با اشغال کردن کمترین فضا، کمدی مرتب و کاربردی داشته باشیم. لباس‌هایتان را لوله کنید و به طور منظم در جعبه‌هایی نگهداری کنید.

کد خبر 484590 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن لباس و پوشاک مهارت‌های زندگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لباس و پوشاک مهارت های زندگی لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!