Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های سایپا تهران و ملی حفاری اهواز امروز در سالن غدیر تهران به مصاف یکدیگر قرار رفتند که در پایان شاگردان مینا بارانی موفق شدند با حساب ۴ بر ۳ از سد میزبان خود عبور کنند.

در این بازی آرزو صدقیانی، یاسمن پاکو و شهین افلاکی برای سایپا تهران گل زنی کردند و سحر و فاطمه پاپی هرکدام ۲ گل برای ملی حفاری اهواز به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا تهران با اشاره به اینکه دربازی امروز تیم برتر میدان بودیم، گفت: گام نخست مرحله نیمه‌نهایی را باقدرت برداشتیم که از بازیکنان به علت تلاش آنها تشکر می‌کنم.

مینا بارانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، افزود: ما موفق شدیم در زمین حریف پیروز شویم و قطعاً بازی برگشت را می بریم و به بازی نهایی صعود خواهیم کرد.

وی در پایان به مصدومیت «سحر پاپی» اشاره کرد و گفت: شرایط پاپی خوب است و سعی می‌کنیم او را به بازی بعد برسانیم اما نفرات دیگری نیز داریم که می‌توانند جایگزین این بازیکن شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تهران نیز با تمجید از تیم ملی حفاری اهواز گفت: حفاری جزو تیم‌های فوق‌العاده و باتجربه‌ای است که ما در مقابل این تیم اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتیم و موفق به برطرف کردن این اشتباهات در جریان بازی نشدیم.

نیلوفر اردلان پس از بازی مقابل تیم ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد، اظهار کرد: ما چیزی را از دست ندادیم و می‌توانیم با برطرف کردن نقاط ضعف تیم برای بازی برگشت آماده شویم و در اهواز نتیجه بازی امروز را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی برگشت این دیدار نهم اسفند در اهواز برگزار می‌شود و در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تیم ملی زمین فوتسال مسابقات لیگ برتر نیمه نهایی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ملی حفاری اهواز فوتسال بانوان سایپا تهران نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور