Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام لیست وحدت از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری جمعی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای از لیست وحدت حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پس از اعلام لیست وحدت از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری جمعی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای با صدور اطلاعیه‌ای از لیست وحدت حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم.

‏اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین.

‏به‌دنبال مراجعۀ مکرّر مردمِ حوزۀ انتخابیه تهران، بر اساس تعهد دینی و انقلابیِ خود و با یاد امام و شهدا، به‌خصوص شهید قاسم سلیمانی عزیز، پس از بررسی‌های فراوان و ارزیابی‌های گوناگون، امضاکنندگان زیر برای تحقق ⁧ #مجلس_قوی ⁩ و کارآمد، به لیست «وحدت شورای ائتلاف» رأی خواهند داد.
‏روشن است نسبت به تعداد دیگری از کاندیداهای محترم نظر مثبت وجود دارد که محدودیت‌های موجود، ما را وادار به چنین جمع‌بندی دشواری نمود.
‏حوادث تلخ و شیرین زیادی را مردم ما با سربلندی پشت‌ سر نهاده‌اند که انتخابات دوم اسفندماه نیز به توفیق الهی یکی از همین روزهای خدایی خواهد شد.
‏و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.

‏سید محمدمهدی میرباقری
‏محمد حاج ابوالقاسم دولابی
‏علیرضا پناهیان
‏مسعود عالی
‏ناصر رفیعی
‏محمدمهدی ماندگاری
‏محمدرضا برادران
‏محمدرضا عابدینی
‏سید حسین مومنی
‏احسان بی‌آزار تهرانی
‏حسین جوشقانیان
‏حامد کاشانی
‏رضا محمدی
‏سید ابراهیم حسینی اراکی
‏علی سرلک
‏نادر طالب‌زاده
‏محمدحسین رجبی دوانی
‏حجت‌الله عبدالملکی
‏سید یاسر جبرائیلی»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی وحدت جبهه پایداری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق (ع) گفت: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس درخصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ما است، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه شهید مطهری معلم تراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

وی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی خاطرنشان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی