Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:00:27 GMT

منتظریان؛ ننگ‌ بر مسوولی که مردمش نان قرضی می‌خرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۱۱۸۲

منتظریان؛ ننگ‌ بر مسوولی که مردمش نان قرضی می‌خرد

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: نیروهای انقلاب وارد یازدهمین دوره انتخابات شدند تا به دروغ‌های زیرساختی پایان دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادر منتظریان در اجتماع عظیم مردم با درود بر شهدای انقلاب گفت: نخستین پیامم برای شما مهر محبت و دوستی است و این حضورتان را تا ابد پاسداری می‌کنم بویراحمد متحد و یگانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه با تقسیم بندی اولیا و سفلی و بویراحمد بالا و پایین مخالفم، افزود: بویراحمد سفلی و علیا تنها تقسیمات جغرافیایی است اما متایفانه در بحث سیاسی و فرهنگی و شخصی و مالی هم لحاظ می‌شود لذا شدیدا مخالفم با این شعار. شعار ما بویراحمد یگانه و متحد است.

وی با بیان اینکه این دو شهرستان در دنیا یکتا و بی همتا است، افزود: شهرستان ما ۱۰۰ درصد شیعه هستند شهرستان‌های بویراحمد  و دناعلی‌رغم تهاجم فرهنگی که جوانان و کشور ما را درنوردیده اما بهترین ثروت محبت و عاطفه است که بین مردم وجود دارد نکته مهمتر نیروی انسانی است که سرمایه عظیم است.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیان کرد:  نیروی تحصیلکرده و  فرهیخته که این دو شهرستان دارد ما را امیدوار می کند که در جایگاه‌های رفیع از آنان استفاده کنیم.

وی به چرایی حضورش در یازدهمین دوره انتخابات اشاره کرد و گفت: سوال اینجاست که چرا آمده‌ام و وارد صحنه شدم؟ من سرباز وطن بودم و تا انتها هم سرباز وطن خواهم ماند اما قانون سربازی ایجاب می کند در هر جایی سر و خون و جان خواستند نباید  دریغ کرد.

منتظریان عنوان کرد: امروز تکلیف سربازیم ایجاب می‌کند در دیار و سرزمینم به مردمم خدمت کنم، مردم سال‌هاست در این جایگاه خسارت‌های فراوانی دیده‌اند امروز تکلیف را باید تعریف کنم پست جدید و مکان سربازیم برای خدمت‌رسانی مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: آمده‌ام به دروغ‌ها در مورد جاده‌سازی، سد کشی و و زیرساخت‌های برق و آب و گاز خاتمه بدهم.

وی خطاب به مردم گفت: مردم عزیز ۴۲ سال از انقلاب با عزتمان می‌گذرد اما چقدر باید انتظار بکشیم تا این جاده و راه ایجاد شود، امروز پروژه‌های زیادی ظرف دو سه سال به اتمام می‌رسد اما می‌بینم یک پروژه چند متری چندین بار کلنگ‌زنی می‌شود و سال‌ها طول می‌کشد تا به سرانجام برسد.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا بیان کرد: اگر جریان انقلابی بویراحمد و دنا دوم اسفند از صندوق‌ها بیرون بیاید اثبات می‌کنیم که کارها شدنی است آماده‌ام که همه دستگاه‌های حکومتی را به خدمت مردم دربیاورم و آماده سطح رفاه مردم را ارتقا دهیم.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد  و دنا بیان کرد: اماده‌ام سطح و  فرهنگ پاسخ‌گویی به مردم را ارتقا دهیم و حق مردم بویراحمد و دنا را از حلقوم وزارتخانه‌ها بیرون بکشیم و میان مردم توزیع کنیم.

 منتظریان بیان کرد: آماده‌ام به شهر و دیارم خدمت کنم و بگویم همه جریان‌ها و گروه‌ها و ایلات یکی هستند و همه نیازمند خدمت هستیم و زیر پرچم واحد باشیم و خدمت دریافت کنیم اماده‌ام عدالت اجتماعی را توسعه و طعم شیرین عدالت را به مردمم بچشانم و زیر سایه حکومت اسلامی عدالت را توسعه دهم.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و  دنا بیان کرد: این وضعیت دستپخت خود مردم و حاصل انتخاب‌های اشتباه آنان است اماده‌ام در صحنه که خانواده شهدا، بسیج و ازادگان و خانواده محترم ایثارگران احساس غربت و ندامت و پشیمانی نکنند و بدانند انقلاب پابرجاست و خط شهدا پایدار است و راه حاج قاسم استمرار دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی در صحنه حاضر شدند تا جوانان و دانشجویان و دانش اموزان ما احساس غرور کنند و به یاس و ناامیدی پاسخ دهیم و امید تبدیل شود تا چرخ اقتصاد بچرخد.

منتظریان خاطرنشان کرد: ننگ است مسوولی که مردمش کارت یارانه‌اش را به نانوایی می‌دهد و نان قرضی می‌گیرد ما آماده‌ایم خدمتگزار شما باشم تا معیشت مردم و اشتغال و مطالبات جوانان اولویت اول باشد.

کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه امده‌ایم اشرافی‌گری را از بین ببریم تا مدیرانی از جنس مردم منصوب کنیم، افزود: عزیزانم  شعار ما مبارزه با تبعیص فساد و بی عدالتی و توسعه عدالت اجتماعی است، کاندیدای جریان انقلاب همراه مردم و برای استمرار انقلاب هستیم،آماده‌ایم ملت را از دزدی‌هایی که می‌شود نجات دهیم.

منتظریان بیان کرد: آماده‌ایم از مراکز فرهنگی و آموزشی دیده‌بانی کنیم اگر به بخش فرهنگی ما توجه نشود اتفاقی بدی می‌افتد.

وی بیان کرد:  در خیلی از روستا دبیرستان تعطیل شده در مادوان فضای آموزشی در مقابل دانش‌اموزان چه وضعیتی دارد آیا این خدمت است؟جامعه ای ‌که فضای اموزشی مناسب نداشنه باشد ننگ است.

وی بر حمایت مادی و معنوی از جامعه هنرمندان و فرهیختگان تاکید کرد و گفت: کسانی که در گسترش و توسعه فرهنگ نقش دارند حمایت کنیم و انان کسی نیستند جز رسانه‌ها و مطبوعات باید تلاش کنیم بنیه انها تقویت شود.

وی بر توجه به شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی یا تعطیل است یا با ظرفیت‌ پایین مشغول به کار هستند که باید این شهرک‌ها را فعال کنیم تا رونق تولید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات جوانان ما مانده است و نه تنها اشتغال ایجاد نشده بلکه کارمندانی ما شغل دوم دارند اماده‌ایم تغییر و تحول ایجاد کنیم که مردم با ارامش و رفاه زندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اماده‌ایم مشاغل روستایی و آنهایی که مردم عزیز سال‌ها از آنها ارتزاق می‌کردند را احیا و تسهیلات بگذارند تا مهاجرت معکوس داشته باشیم.

وی ادامه داد: اماده‌ایم صنایع تبدیلی راه‌اندازی کنیم تا جوانان ما متضرر نشوند بی تدبیری‌ها باعث شده باغداران و کشاورزان متضرر  شوند این محصول کار کسانی است که فقط دوربین همراه خود می‌چرخانند و مصوبات را یدک می‌کشند اماده‌ایم نعمت اب در قالب چشمه و رودخانه پر آب بویراحمد و دنا بیاورم.

وی تصریح کرد: رفاهی که به مردم داده می‌شود قابل قبول نیست با اصلاح قوانین وضعیت زنان سرپرست خانوار بهبود یابد‌، وضعیت اقتصادی به گونه‌ای است که جمعیت پایین جامعه کمرشان شکسته می‌شود.

وی بر توجه به وضعیت ورزشی اشاره کرد و گفت: توجه شود و زیرساخت هایی که ورزشکاران و
جوانان نشان دادند با استعدادترین افراد هستند، امروز آماده‌ایم به بهداشت و درمان سر و سامان بدیم در کمتر جایی پزشک مستقر می‌بینم و مشکلات بهداشتی است ان شاالله با تحولی ایجاد می کنیم.

منتظریان خاطرنشان کرد: در روز دوم اسفند که موفق شدیم یک لحظه از وقتم به بتالت نخواهد گذشت و بدعت‌هایی که دیگران گذاشتند را نخواهیم داشت و به کارمان خواهیم پرداخت کمیته ها تشکیل و از اخرین نقطه در زیلایی تا بابکان و جلیل تشکیل و به مشکلات خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: این نظام ناکارامد نیست ما مردان بحران هستیم در هر حوزه ای ورود کردیم کارمان نجات مردم و اقتصاد و معیشت و مطالبات انها باشد.  کارانها شدنی است نظام قدرتمند است این نظام هر وقت مردم اراده کنند وارد می شوند و بار نظام را به دوش می کشند.

 منتظریان خاطرنشان کرد: از لودابی‌های مهربان که با مهربانی ما را پدیرفتند چه اتفاق بزرگی در انجا افتادند.در پاتاوه و سادات محمودی سوت پیروزی را زدند روزها است که مردم در پاتاوه و لوداب و مارگون جشن پیروزی ما را گرفته اند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات بویراحمد جریان انقلابی کاندیدای جریان انقلاب اماده ایم آماده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان گذشته حرکتی هوشمندانه در مورد یکی از بازیکنانش انجام داد. 

ژاوی سیمونز پس از یک فصل عالی در پی اس وی آیندهوون به پی اس جی برگشت و باشگاه پاریسی از بند 6 میلیون یورویی موجود در قرارداد سیمونز برای بازگرداندن او استفاده کرد. او خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد بدون اینکه در آن بند خرید دائمی وجود داشته باشد.

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد تا جایی که طبق ادعای لوپاریزین، ماه ژانویه لایپزیش با پی اس جی جلسه‌ای داشت تا یک سال دیگر به مدت قرارداد قرضی سیمونز اضافه شود ولی با پاسخ منفی الخلیفی روبه‌رو شد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، لایپزیش مطمئن است که می‌تواند ژاوی سیمونز را برای یک فصل دیگر حفظ کند و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن دارد. رابطه خوب با پاری سن ژرمن آنها را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا ژاوی را برای یک فصل دیگر قرضی داشته باشند. تیم پاریسی برای انتقال قطعی او 80 میلیون طلب می‌کند ولی مدیران لایپزیش به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا رضایت الخلیفی برای تمدید قرارداد قرضی را جلب کنند.

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند