Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی ملک سلیمان با موضوع بررسی ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،‌ اظهار داشت: تصورم این است که دلیل ترور شهید سلیمانی در این مقطع این بود که از یک طرف مشاهده می کرد که شکست‌های متعددی را در جبهه های مختلف از جبهه مقاومت خورده که رمز این شکست‌ها حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکایی‌ها در سوریه، عراق، لبنان و ... به دنبال توطئه بودند اما نتوانستند و وقتی شکست‌های خود را دیدند که دلیل آن وجود جبهه مقاومت است، این کار را کردند. آمریکایی ها مدت‌ها بود تصمیم گرفته بودند این کار را بکنند، تحلیل ما این است که یک سال پیش این تصمیم را گرفته بودند، چند بار اقدام کرده بودند مانند نقشه انفجار حسینیه ایشان در کرمان، اما نتوانستند و عوامل دستگیر شدند.

سردار حجازی گفت: قبلا هم حدودا 2 یا 3 سال پیش در روستای ایشان عناصری برای ترور ایشان آمده بودند، البته موفق به دستگیر شدن آن‌ها نشدند اما آنها هم موفق به ترور ایشان نشدند. من یک بار از ایشان شنیدم که آمریکایی ها سوالاتی با واسطه از بحث جسمی ایشان کرده‌اند و تحلیل این بود که آمریکا اقدامات بیولوژیکی علیه ایشان انجام داده باشد.

جانشین فرمانده نیروی قدس با بیان اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا با مشکلات متعددی مواجه است، گفت: در چنین شرایطی برای تحکیم خود دست به چنین اقدامی زدند. بسیاری از نظام های تابعه آمریکا به حالت یاس و سرخوردگی از آمریکا رسیده بودند؛ وقتی پهپاد آمریکایی در جنوب کشور ما ساقط شد، خیلی از این کشورها گفتند آمریکایی که از خود نمی‌تواند دفاع کند، از ما چگونه دفاع کند؟

منبع: الف

کلیدواژه: شکست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اما ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان، ماشین‌های جنگی پیشرفته آمریکایی را زمین گیر کرد و شکستی مفتضحانه را برای این کشور رقم زد.  

حمله ای که هدف از آن آزادی جاسوسان سفارت آمریکا بود و شب و روز برای اجرای آن نقشه کشیده‌ بودند.

 گروه ویژه ۱۳۲ نفره‌‌ی آمریکایی که به دلتا فورس معروف بودند در عملیاتی با اسم پنجه عقاب وارد صحرای طبس شدند.

البته در این میان خائنان داخلی هم برای نابودی اسناد خیانت و جاسوسی آمریکایی‌ها بیکار ننشستند.

واقعه طبس که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، آن قدر مهم و سرنوشت‌ساز بود که  برژینسکی مشاور سابق امنیت ملی در دولت جیمی کارتر آن را یکی از عوامل مهم شکست کارتر در انتخابات و موجب یاس و ناامیدی ملی عنوان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند