Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل «رسول سجاد» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی و معنوی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

روحانی همچنین از زحمات و ایثارگری‌های خانواده این جانبازان قدردانی کرد.

این جانباز گرانقدر در عملیات کربلایی ۵ به درجه جانبازی نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رئیس جمهور به این جانباز گرانقدر دوران دفاع مقدس اهدا شد.

کد خبر 4857437 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: روحاني ایران حجت الاسلام حسن روحانی دفاع مقدس انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ایران محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود

ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید نسبت به هدف دشمن از این توطئه‎، هوشیار و با بصیرت باشیم.

آیت الله «محمدرضا ناصری» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی امروز جمعه امروز، هفتم اردیبهشت شهر یزد با بیان اینکه دشمن با هزینه‌های هنگفت بیشترین توطئه‌ها را علیه کشورمان شکل داده است، گفت: با این حال این نظام الهی همواره با عزت، سربلند و مقتدر در بین کشورهای دنیا حفظ شده است ولی دشمن و برخی افراد غافل این صلابت و فداکاری‌ها را نادیده گرفته و تنها به برخی نواقص که باید رفع شود، اشاره دارند.

خطیب جمعه یزد گفت: در حالی ایران اسلامی، تنها کشوری است که از ابتدا شجاعانه در برابر جنایات صهیونیستها علیه مردم مظلوم غزه که این روزها حتی صدای دانشجویان اروپایی و آمریکایی را درآورده، ایستاده است که دیگر کشورهای اسلامی مدعی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

وی حرکت اخیر جمهوری اسلامی که به رغم تلاش ده‌ها کشور با درایت مقام معظم رهبری و شجاعت نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی اتفاق افتاد را موجب عزت اسلام و انقلاب و ذلت و شکست دشمنان دانست و این حرکت قدردانی کرد.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که موضوع بی‌حجابی یک توطئه از سوی دشمنان است، گفت: دشمن تلاش دارد از طریق ترویج بی‌دینی، کشورمان را همانند برخی کشورهای اسلامی دیگر از پیشرفت باز دارد.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم که دشمن اگر از طریق نظامی و دیگر بخش‌ها نتوانسته در کشورمان رخنه کند، تلاش دارد از طریق توطئه‌های فرهنگی در کشورمان، پایگاهی برای خود شکل دهند و با ایجاد فساد، مانع رشد و ترقی جوانان ما شود.

وی در ادامه با اشاره به روز کارگر، این قشر را رکن اساسی در تولید و رشد اقتصادی کشورمان خواند و گفت: نه تنها در رابطه با معیشت کارگران باید اهتمام شود بلکه کارفرمایان نیز باید در جهت رشد استعداد این کارگران توجه شوند تا پس از ۳۰ سال همان کارگر بازنشسته نشود.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: باید تولید به دست همین کارگران و دانشجویان ما اتفاق بیافتد نه این که فقط در واحدهای تولیدی ما مونتاژ صورت بگیرد و ده‌ها برابر به مردم فروخته شود.

وی با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله شهید مطهری و بزرگداشت روز معلم، اظهار کرد: شهید مطهری فردی عالم، فهیم، دانشمند و با استعداد، فرصت‌دان و دغدغه‌مند و فداکار بود که هر چند می‌توانست در حوزه‌های علمیه فعالیت داشته باشد، به دانشگاه و بازار آمد تا مشکل مردم را برطرف کند.

امام جمعه یزد با اشاره به اقدامات شهید مطهری در رابطه با بیان نظام حقوقی زن در اسلام و نیز در مقابله با مارکسیس‌ها و فعالیت‌هایی که در دانشگاه داشت، گفت: شهید مطهری زمینه‌سازی بزرگی برای انقلاب اسلامی داشت ولی متاسفانه کتب این شهید بزرگوار در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از شهید مطهری به عنوان یک معلم در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: معلمان باید از شهید مطهری الگو بگیرند و دلسوز و آگاه باشند تا دانش اموزان را متدین و متفکر آموزش دهند.

آیت الله ناصری در پایان با تبریک روز معلم، متذکر شد: آقای معلم و آقای استاد در برابر نوجوان و جوانی که مقابل شما می‌نشیند و در برابر انقلاب اسلامی، کشور و شکرانه خداوند احساس مسئولیت داشته باشید و به این بچه‌ها خیانت نکنید و فکر و عقل آن‌ها را برای آینده مردم و کشورمان رشد دهید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی