Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت شهر سنندج گفت: عدم شرکت در انتخابات، رأی ندادن و تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه، «حرام» و جزء گناهان بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، ماموستا محمدامین راستی، ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن در روند توسعه استان کردستان اظهار داشت: انتخابات همواره برای تمام مردم ایران مهم بوده و وظیفه کل مسلمانان ایران و آحاد جامعه حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیام تشکر ماموستا قادری از رهبر انقلاب +عکس پیام تسلیت رهبر انقلاب به جناب ماموستا آقای ملاقادر قادری

وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران با رفتن به پای صندوق‌های رأی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد، افزود: امیدوارم همانند گذشته که مردم همیشه در تمام صحنه‌های مهم کشور پای ثابت بوده، دوم اسفندماه نیز با شور و اشتیاق تمام در انتخابات شرکت کنند چراکه مردم سرنوشت خود را با انتخاب افراد توانمند و شایسته تعیین می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر سنندج بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات پیام اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی را به تمام دنیا نشان داده و بیانگر ارادت خاص و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و حافظ و نگهبان نظام جمهوری اسلامی است.

ماموستا راستی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات، رأی ندادن و تبلیغ منفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه، «حرام» و جزء گناهان بزرگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی و تکلیف شرعی است.

عالم برجسته اهل‌سنت تاکید کرد: باید همه مردم فهیم و با شرف استان کردستان در این عرصه مهم سرنوشت‌ساز خود شرکت کنند و با انتخاب آگاهانه، نماینده اصلح و انقلابی را راهی مجلس کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا جمهوری اسلامی مشرق مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران استان کردستان ایران جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است