Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، در گزارش مقدماتی خود از ابعاد حقوقی سانحه هواپیمای اوکراینی، ضمن تبیین اقدامات انجام شده توسط معاونت، معیار ارزیابی خسارات، لزوم رفتار غیر تبعیض‌آمیز و برابر با آسیب دیدگان قطع نظر از تابعیت آنان، چارچوب مذاکره و توافق و پیش‌نیازهای آن را تبیین و بر ضرورت تسریع در فرآیند گزارش فنی حادثه و نیز توجه به ماهیت فنی و حقوقی موضوع و به ویژه جنبه‌های انسانی آن تأکید کرد و توجه داد که نباید در این موضوع مانند برخی موضوعات فنی و تخصصی دیگر جنبه سیاسی غلبه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اوکراین لعیا جنیدی سانحه هواپیمایی هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6095437

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی