Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دو پست فیسبوکی به زبان‌های عبری و عربی از تلاش برای برقراری پرواز مستقیم از تل آویو به مکه مکرمه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس چهارشنبه با انتشار پست‌هایی به زبان‌های عبری و عربی در شبکه «فیسبوک» وعده برای برقراری پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به مکه مکرمه را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روزنامه «جروزالم پست» نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل دو پست به زبان‌های عربی و عبری را با این مضمون منتشر کرد، اما لحظاتی بعد  این پست‌ها حذف شدند.

او در این پست‌ها نوشته است: «در تلاش هستیم برای خدمت‌رسانی به زائران  مسلمانی که قصد ادای حج دارند پروازهای مستقیم از تل‌آویو به مکه برقرار کنیم.»

برخی تحلیلگران بر این باورند وعده جدید نتانیاهو جهت جمع آوری آرا اعراب ساکن فلسطین اشغالی در انتخابات فرارو است.

رئیس لابی صهیونیستی «مجمع رؤسای سازمان‌ های بزرگ یهودی آمریکا»، در روزهای گذشته از جزئیات نخستین سفر رسمی یک هیأت از این لابی به ریاض خبر داد.

«آرتور استارک» رئیس لابی صهیونیستی «مجمع رؤسای سازمان‌ های بزرگ یهودی آمریکا»، از جزئیات سفر هفته گذشته 30 تن از مقامات ارشد این  لابی به ریاض و دیدار با مقامات مسئول و بلندپایه سعودی خبر دادو گفت که دیدارهای مهمی با چهره‌های سرشناس سعودی از جمله، «محمد العیسی» مبلغ سعودی و دبیرکل انجمن جهان اسلام و یکی از نزدیکان «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان صورت گرفت. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو مکه مکرمه اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ایهود اولمرت»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت علیه نتانیاهو و جنگ غزه موضع گیری کرده است.

اولمرت در این ارتباط گفت: «ما از این جنگ پیروز خارج نخواهیم شد و باید خیابان‌ها را از تظاهرات کنندگان علیه نتانیاهو و همپیمانانش پر کنیم.»

ماه گذشته نیز نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری جنگ در غزه و بازگرداندن اسرای اسرائیلی بازداشت شده در غزه شد و تاکید کرد که در این صورت دستاورد اسرائیل بسیار بیشتر از ادامه این جنگ خواهد بود.

وی تاکید کرد که نتانیاهو برای نجات اسرای اسرائیلی جنگ را ادامه نمی‌دهد، بلکه می‌خواهد خودش را نجات دهد.

اولمرت پیش از این نیز خواستار توقف جنگ غزه شده و تاکید کرده بود که این جنگ نمی‌تواند اهداف مشخص شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل را محقق کند.

نخست وزیر اسبق اسرائیل در اظهارات پیشین خود رژیم صهیونیستی را در برابر یک دوراهی قرار داده و تاکید کرده بود که تل‌آویو یا با آتش بس و بازگرداندن اسرا از غزه از طریق انجام تبادل موافقت می‌کند یا باید بدون اینکه اهداف خود در ریشه کن کردن حماس و بازگرداندن اسرا را محقق کند، به جنگ خود در غزه ادامه بدهد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6096024

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است