Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه است، گفت: افراد معتقد و متدین و حامی ولایت فقیه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش فنی و حرفه‌ای استان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: در هر رشته و کاری باید به‌دنبال احسن آن باشیم که این موضوع بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید جوانان را از رشته فنی و حرفه‌ای بهره‌مند کنیم و در این مسیر موفق شوند، عمر نسل جوان در حال هدر رفتن است و با بازی‌های مختلف از بین می‌رود و هدف باید این باشد که عزت کشور بالا برود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: یکی از راه‌های بالارفتن عزت کشور این است که نسبت به نسل جوان دغدغه‌مند بوده و در راستای ایجاد شغل و مهارت آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

آیت الله علوی گرگانی: اجازه کوچکترین فرصت نباید به دشمن داده شودآیت الله علوی گرگانی: حضور در مجالس اهل بیت(ع) اجر و پاداش عظیمی داردآیت الله علوی گرگانی: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد جامعه است

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: رسیدگی و تربیت نسل جوان بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد و کشورمان به خروجی بسیار خوبی برسد و در آینده جوانان هنرمند و با مهارت تربیت کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ادامه داد: شخص عاقل کسی است که نسبت به زمانش آگاه باشد، جوانان امروز از این نظر تُهی دست هستند، امروز در عصر علم و صنعت قرار داریم و باید با بهره‌مندی از استعدادهای نسل جوان در زمینه صنعت به رشد و شکوفایی برسیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس خانه ملت و خانه همه مردم است و حق همگان است، همان‌گونه که امام راحل تاکید کردند مجلس دارای اهمیت زیادی است. افراد معتقد و متدین و حامی ولایت فقیه باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس دو موضوع مهم و خطیر بر دوش است که ابتدا شرکت در انتخابات مجلس است و همگان باید مشارکت داشته باشند و مشارکت یک وظیفه است.

انتهای پیام/452/ س

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه

 معصومه توکلی مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه آئین بزرگداشت روز روانشناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات سلامت، مشاوره و روانشناسی توسط دستگاه‌های مختلف در ستاد‌های مختلف در حال انجام است، اما موضوع این است که کفایت و جامعیت آنها به جایی نرسیده است که بتوانند به اندازه کافی در دسترس  مردم باشند و از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در این راستا وجود دارد تعرفه خدمات مشاوره و روانشناختی  است، افزود: همانگونه که در جریان هستید علیرغم اینکه تعرفه این خدمات بالا نیست و طبق مصوبه هیئت وزیران اعلام می‌شود، اما از آنجا که برای نتیجه گیری از موضوع مراجعه به روانشناس نیازمند این  هستیم که چندین جلسه  در برخی مواقع ۱۰ تا ۱۲ جلسه  مراجعه کنیم این رقمی که فرد باید بپردازد بالا است.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: بیمه خدمات مشاوره و روانشناسی یکی از درخواست‌هایی است که جامعه روانشناسی دارند و تلاش شده کار‌هایی انجام شود که متاسفانه اکنون بسیار محدود و قلیل است.


توکلی عنوان کرد: حتما نیاز است که نظام بیمه دقیق کامل و جامع همانگونه که در نظام بیمه‌ای سلامت جسم است در سلامت روح نیز اتفاق بیفتد.


وی با بیان اینکه اثر بخشی خدمات همواره مورد توجه بوده است، بیان کرد:  خدماتی که قرار است به آحاد مردم ارائه شود باید اثر بخش بوده و نیاز آنها را مرتفع کند در امر مشاوره اینکه فرد  بخواهد بهره کافی ببرد نیازمند  مداومت است.

توکلی عنوان کرد: مانند بیماری جسمی که مراجعه می‌کنید و  برای درمان تا مدتی باید تحت نظر باشید در مداخله خدمات روانشناختی هم  همین گونه است، متاسفانه مردم خیال می‌کنند با یک بار مراجعه به روانشناس به صورت کامل مشکلشان برطرف می‌شود در صورتی که مسئله بهداشت روان بسیار پیچیده‌تر از مسائل جسمی است  و می‌طلبد که به این موضوع دقیق‌تر فکر کنیم.

وی گفت:  باید برای افرادی که نیاز به مداخله روانشناختی دارند  و بضاعت پرداخت این هزینه را ندارند تدابیری اتخاذ شود.

مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی کشور، افزود: ما در سازمان بهزیستی خط مشاوره ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۱۲شب خدمات رایگان مشاور تلفنی به آحاد مردم ارائه می‌دهد این خدمات بدون اینکه فرد بخواهد اسمش را اعلام کند و یا اطلاعاتی از خود ارائه بدهد انجام می‌شود.

توکلی با اشاره به اینکه خدمات دقیق و کامل مشاوره باید حضوری انجام شود، افزود:  بهزیستی برای مشاور حضوری نیز به اقشار نیازمند مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهارکرد: سند خدمات جامع سلامت روان و  موضوعات مرتبط با آن در کشور از چندسالی که منقضی شده ابلاغ مجدد این سند که وظایف هر دستگاه در آن نوشته شده میتواند کمک  کند که‌همه دستگاه‌ها بینشان هم افزایی انجام شود و در کنار هم خدمات بهتری ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند