Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم رحیمی در دوره آموزشی کار با زیرسامانه‌های ثبت شکایت و دادرسی سامانه جامع روابط کار ویژه استان‌های غرب کشور عنوان کرد: الکترونیکی شدن فرایندها یکی از مهمترین رویکردهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه و نرم افزار نیازمند فراهم بودن بسترها و سخت افزارهای مناسب است، گفت: بهره مندی اداره کل و شهرستان‌ها از سیستم‌های سخت افزاری به روز و اتصال به خطوط اینترنت پر سرعت فیبر نوری و ارتقای پهنای باند اینترنت شهرستان‌ها از اقدامات لازم جهت راه اندازی سامانه جامع روابط کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با عنوان اینکه الکترونیکی شدن فرایندها قطعاً شفافیت را به دنبال خواهد داشت، گفت: با توجه به مسیر جهانی و گستره تکنولوژی احساس می‌شود ارائه خدمات دولتی نیز بیشتر به این سمت پیش برود.

وی از اردبیل به عنوان استان پیشگام کشور در الکترونیکی کردن فرایندهای حوزه کار نام برد و ادامه داد: بایگانی الکترونیکی پرونده‌ها و تسهیل فرایند فراخوانی و داشتن منابع اطلاعاتی از وضعیت نیروی کار استان از مؤلفه‌های اصلی این سامانه جهت صیانت از نیروی کار است.

رحیمی یادآور شد: صرفه جویی در زمان و منابع از دیگر مزیت‌های ثبت الکترونیکی شکایات کارگری و کارفرمایی و فرایند ابلاغ آرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵ هیأت تشخیص و پنج هیأت حل اختلاف وظیفه رسیدگی به شکایات و تجدید نظر خواهی جامعه کارگری و کارفرمایی استان را بر عهده دارند.

وی افزود: در ۱۰ ماه سال جاری تعداد دادخواست‌های واصله به هیأت‌های تشخیص ۵ هزار و ۲۰۰ فقره است که ۵۰ درصد این آرا جهت بررسی مجدد و تجدید نظرخواهی طرفین دعوی در مراجع حل اختلاف استان رسیدگی شده است.

رحیمی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد کل آرای صادره مراجع حل اختلاف استان اردبیل به صورت سازشی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل تعاون کار و رفاه اینترنت صرفه جویی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیروی کار انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه سازمان دامپزشکی کشور به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است، گفت: تهدیدات جدید ایمنی مواد غذایی به طور مداوم در حال ظهور است و تغییرات در محیط‌زیست و افزایش مقاومت میکروبی، امنیت غذایی و ایمنی غذایی پایدار را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دامپزشکی کشور، مجتبی نوروزی در آئین افتتاح بیست‌ویکمین کنگره دامپزشکی ایران با اشاره به همزمانی روزهای برگزاری کنگره با مناسبت‌های خاص داخلی و جهانی از جمله فتح آندلس به‌دست مسلمانان، روز معلم و روز جهانی کارگر اظهار کرد: از سال ۱۹۹۶ میلادی، امنیت غذایی و ایمنی غذایی نزد سران بسیاری از کشورهای عضو سازمان ملل متحد به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه هزاره سوم اهمیت یافت تا عموم مردم به‌صورت پایدار به غذای سالم و بهداشتی که بدون هرگونه آلودگی باشد، دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از آن مقطع زمانی مقرر شده بود تا سال ۲۰۱۵ تعداد گرسنگان به نصف کاهش یابد، افزود: بر اساس ارزیابی فائو، روند گرسنگی رو به افزایش است و هم‌اکنون یک میلیارد نفر با درآمد یک دلار در روز در حال گذراندن عمر هستند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به چالش‌های کنونی تهدیدکننده امنیت و ایمنی غذایی در جهان و افزایش جمعیت و رشد کشورهای در حال توسعه که به رشد تقاضای غذا طی یک دهه آینده منجر خواهد شد، تصریح کرد: گسترش شهرسازی، افزایش تقاضا با توجه به محدودیت شدید منابع آبی و سایر مخاطرات تغییرات اقلیمی، از عوامل تهدیدکننده‌ای است که باید با کشف راهکارهای جدید و تقویت منابع انسانی به منظور پیشگیری از تشدید ناامنی غذایی و نجات تمام گرسنگان، مد نظر قرار گیرد.

نوروزی با بیان اینکه سه چالش عمده غذایی و افزایش گرسنگی در جهان، نبود تعادل در رژیم غذایی روزانه و چالش‌های تولید متأثر از فرسایش خاک، کمبود آب و تهدیدات زیست‌محیطی است، گفت: با توجه به اینکه تهدیدات جدید ایمنی مواد غذایی به طور مداوم در حال ظهور است، تغییرات در محیط‌زیست و افزایش مقاومت میکروبی، امنیت غذایی و ایمنی غذایی پایدار را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به عوامل تأثیرگذار دیگر مانند افزایش سفر در جهان و پیامدهای زیست‌محیطی این مسئله اظهار کرد: رشد مصرف نابه‌جا و غیرضروری آنتی‌بیوتیک‌ها و اثرات منفی آن در روند درمان و شیوع سایر ناهنجاری‌ها، وقوع انواع سیل‌های مهلک نابه‌هنگام و آتش‌سوزی‌های مخرب در روسیه، آمریکا و اروپا از دیگر تهدیدات امنیت غذایی و ایمنی غذایی است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تدبیر درست سازمان‌های زیرمجموعه سازمان ملل متحد در رویکرد جدید که سلامت واحد (one health) است ، گفت: در واقع با این رویکرد سلامت واحد، سلامتی اکوسیستم، انسان و دام به یکدیگر مرتبط است و غفلت از هرکدام از این سه مورد باعث بروز انواع بیماری‌های نوپدید و بازپدید خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه کنگره‌های دامپزشکی موقعیت بسیار مغتنمی برای استفاده از دانش، مطالعات، تجربیات و انرژی دانشجویان و اساتید و محققان دامپزشکی در بررسی راهکارهای کمک‌کننده به تحقق امنیت غذایی و ایمنی غذایی پایدار است، افزود: اگر موفقیت‌هایی در حوزه سلامت و بهداشت ملی رخ داده، این دستاوردها حاصل یافته‌های تحقیقاتی و علمی است.

وی با بیان اینکه توجه به بهداشت و امنیت غذایی، اپیدمیولوژی، بیماری‌های نوظهور و بازپدید، بهداشت محیط، معرفی داروها و مکمل‌های غذایی سالم و کارآمد، استفاده از هوش مصنوعی و رسیدگی به رفاه دام و حیوانات، از محورهای بیست‌ویکمین کنگره دامپزشکی ایران است، گفت: سازمان دامپزشکی کشور به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است و با ایجاد مرکز بیماری‌های منتقله دامی و فرآورده‌های خام دامی به‌دنبال بنیان گذاشتن دامپزشکی نوین در کشوری است که پیش از طلوع اسلام و زمانی که اروپاییان مبادرت به نامگذاری نخستین شنبه ماه آوریل هر سال به نام روز جهانی دامپزشکی کنند، به آغاز دامپزشکی اقدام کرده بودند.

کد خبر 749669

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات