Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:54:46 GMT

وعده نتانیاهو درمورد پرواز مستقیم از فلسطین به مکه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۲۹۸۹

وعده نتانیاهو درمورد پرواز مستقیم از فلسطین به مکه

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس چهارشنبه با انتشار پست‌هایی به زبان‌های عبری و عربی در شبکه «فیسبوک» وعده برای برقراری پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به مکه مکرمه را داد.

روزنامه «جروزالم پست» نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل دو پست به زبان‌های عربی و عبری را با این مضمون منتشر کرد، اما لحظاتی بعد این پست‌ها حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در این پست‌ها نوشته است: «در تلاش هستیم برای خدمت‌رسانی به زائران مسلمانی که قصد ادای حج دارند پرواز‌های مستقیم از تل‌آویو به مکه برقرار کنیم.»

برخی تحلیلگران بر این باورند وعده جدید نتانیاهو جهت جمع آوری آرا اعراب ساکن فلسطین اشغالی در انتخابات فرارو است.

رئیس لابی صهیونیستی «مجمع رؤسای سازمان‌های بزرگ یهودی آمریکا»، در روز‌های گذشته از جزئیات نخستین سفر رسمی یک هیأت از این لابی به ریاض خبر داد.

«آرتور استارک» رئیس لابی صهیونیستی «مجمع رؤسای سازمان‌های بزرگ یهودی آمریکا»، از جزئیات سفر هفته گذشته ۳۰ تن از مقامات ارشد این لابی به ریاض و دیدار با مقامات مسئول و بلندپایه سعودی خبر دادو گفت که دیدار‌های مهمی با چهره‌های سرشناس سعودی از جمله، «محمد العیسی» مبلغ سعودی و دبیرکل انجمن جهان اسلام و یکی از نزدیکان «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان صورت گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نخست وزیر رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی مکه مکرمه بنیامین نتانیاهو قیام مردم تبریز کرونا در ایران انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال رامین پرچمی انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رؤسای دانشگاه‌های ایالات متحده؛


سلام
در شرایطی که جهان علیه تجاوز و جنایات رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده و فریاد اعتراض خود را به گوش مجامع بین‌المللی رسانده است، خبر بازداشت و برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با صد‌ها استاد و دانشجوی معترض در دانشگاه‌ها مایه بسی تأسف و نگرانی شدید اینجانب گردید.
رژیم جنایتکار صهیونیستی از ۷ اکتبر تا به امروز ده‌ها هزار انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و زن بی‌دفاع را در حملاتی ناجوانمردانه به شهادت رسانده است و در این شرایط وخیم همه آزادگان جهان به ویژه اساتید و دانشجویان فهیم و خردمند سراسر جهان نمی‌توانند نسبت به این وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها بی‌تفاوت باشند و ظلم و قساوت رژیم جعلی اسرائیل را برنمی‌تابند.
مایه حیرت است که شما به عنوان انسان‌هایی فرهیخته و دانشمند، نظاره‌گر این صحنه‌های دلخراش هستید و سکوت می‌کنید.
امروز دنیا از شما به عنوان دانشمندان روشنفکر و برجسته انتظار دارد که جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کنید.
شایسته نیست دانشجویان و همچنین استادان حق‌طلب و آزاده به طرزی بی‌رحمانه و خشونت‌آمیز به دست نیرو‌های پلیس مورد آزار و اذیت قرار گیرند و به سبب آزادی بیان و دفاع از مظلومان که حق مسلّم آنان است، بازداشت و زندانی و اخراج شوند.
از شما استدعا دارم که به احترام انسانیت و با انگیزه بشردوستانه، امکان آزادی تمامی دانشجویان و استادان معترض به جنایات صهیونیست‌ها را فراهم و به عنوان انسانی فرهیخته و مدافع حقوق بشر از آنان دلجویی نمایید.

با احترام
دکتر محمدنبی احمدی،
رئیس دانشگاه رازی،


دیگر خبرها

  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • مأموریت دشوار بلینکن