Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:51:20 GMT

توضیحات سرپرست استقلال درباره مدیر فراری!

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۲۶۴

توضیحات سرپرست استقلال درباره مدیر فراری!

سرپرست باشگاه استقلال گفت: حکمی درباره شریفی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال به ما ابلاغ نشده و وی در هیچکدام از جلسات هیأت مدیره شرکت نکرده است.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده، در خصوص اینکه صحبت‌های زیادی پیرامون حضور مهدی شریفی در هیأت مدیره استقلال مطرح شده، اما وزارت ورزش اعلام کرده حکمی برای وی صادر نکرده است، اظهار داشت: به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال می‌گویم که شریفی به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یکی دو روز اخیر در رسانه‌های مختلف دیدم که مطالبی درباره اینکه شریفی عضو هیأت مدیره استقلال است مطرح شده، اما وی عضو هیأت مدیره استقلال نیست این صحبت من از طرف خودم به عنوان مسئول باشگاه استقلال است نه از طرف وزارت ورزش، شریفی تا امروز به عنوان عضو هیأت مدیره به ما معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید:
  مدیر استقلال متواری شد
  واکنش وزارت ورزش به حضور یک متهم در هیئت مدیره استقلال

وی افزود: من این شخص را به عنوان کسی که در پتروشیمی کار می‌کرد را می‌شناسم، اما تاکنون در هیچ جلسه‌ای جلسات هیأت مدیره باشگاه استقلال شرکت نکرده است. در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره نیز وزارت ورزش و جوانان تصمیم‌گیری می‌کند، اما این فرد تا کنون به عنوان عضو جدید هیأت مدیره به ما معرفی نشده است. تنها کسی که از طرف وزارت ورزش به ما معرفی شد عبدالرضا موسوی بود که اتفاقاً در نشست‌های هیأت مدیره حضور داشته است.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که سرانجام دیاباته چه زمانی به تهران می‌آید، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد. بعد از صحبتی که من در برنامه فوتبال برتر انجام دادم احساس کردم در مورد زمان حضور این بازیکن شایعاتی مطرح شده است به همین علت با پیگیری‌هایی که صورت دادیم با این بازیکن هماهنگ کردیم تا به خواسته کادر فنی سریع‌تر به تهران برگردد. به همین دیاباته امشب وارد تهران خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین ضمن تأکید براینکه مطالبات میلیچ پرداخت شده است، گفت: این بازیکن هم طلب خود را دریافت کرده و مشکلی از نظر همراهی استقلال نخواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مهدی شریفی استقلال اسماعیل خلیل زاده هیئت مدیره استقلال باشگاه استقلال عضو هیأت مدیره مدیره استقلال عنوان عضو ما معرفی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌هایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

این ماجرا به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه‌ای میان طرفین برگزار شد، جلسه‌ای که نماینده باشگاه استقلال در آن حضور پیدا کرد، اما نماینده‌های وب در این جلسه حضور پیدا نکرد. آن‌ها با ارسال نمابری اعلام کردند مدیرعامل شرکت‌های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت در جلسه نیستند.

کمیته حَکَمیت وزارت ورزش جلسه دیگری برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت کرد که این بار هر دو طرف شرکت کردند؛ جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد. چهل و هشت ساعت بعد حکمی را صادر کرد که این حکم حکایت از این داشت که باشگاه استقلال مجوز به فسخ یکطرفه بوده است.

سرپرست فعلی مدیرعاملی باشگاه استقلال که در آن روز‌ها معاون فرهنگی باشگاه استقلال بود نقش پرررنگی در فسخ این ماجرا داشت و اثبات کرد که حامی مالی استقلال به تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل نکرده است و آبی‌پوشان حق داشتند ضمانتنامه تعهد پرداخت ۸۰ میلیارد ریالی را که این شرکت در اختیار باشگاه قرار داده بود تا درصورت عدم انجام تعهدات، توسط باشگاه به بانک ارایه شود وصول کند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد تا زمانی که سمیعی از استقلال جدا می‌شود و پس از مدتی که دوباره در نقش هیات مدیره به جمع این تیم باز می‌گردد سراغ ضمانت‌نامه مالی را از معاونت مالی وقت استقلال می‌گیرد. این ماجرا به هیات مدیره باشگاه استقلال کشیده و مشخص می‌شود این ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی بدون مجوز هیات مدیره به حامی مالی وقت استقلال بازگردانده شده است، مدیران ارشد استقلال از این موضوع انتقاد کردند و اعتقاد داشتند نباید چنین کاری از سوی معاون مالی سابق استقلال صورت می‌گرفت!

اتفاق عجیب اینکه چند هفته پیش حامی مالی پیشین استقلال که در حال حاضر مالک باشگاه هوادار است چک ۵۰ میلیارد ریالی آبی‌ها را که بابت صدور رضایت محمدرضا خالدآبادی در اختیارشان گذاشته بود را برگشت می‌زند و حساب استقلال مسدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!