Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:26:25 GMT

مجازات مرگ برای شوهر صیغه ای

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۳۲۸۵

حوادث رکنا: مرد جنایتکار که پس از ازدواج با همسر سابق دوستش نقشه قتل مرد جوان را اجرا کرده بود پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز با حکم قضات به قصاص نفس و زن جوان به اتهام معاونت در قتل به 15 سال حبس محکوم شدند.

به گزارش رکنا، حدود یک سال قبل جسد راننده جوانی در خودرویش واقع در یکی از خیابان‌های کرج توسط مأموران گشت کلانتری کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که این مرد جوان در اثر خوردن قرص برنج جان باخته است. با شناسایی هویت جسد به نام فرید 42 ساله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی ،تحقیقات برای کشف راز مرگ او را آغاز کردند و در نخستین مرحله خانواده و همسر سابقش تحت بازجویی قرار گرفتند اما به سرنخ مهمی برای افشای این راز نرسیدند تا اینکه با کنترل تماس‌های همسر سابق مقتول به وی ظنین شدند و دریافتند که وی به تازگی با یکی از دوستان همسر سابقش ازدواج کرده است. بنابراین بار دیگر به تحقیق از وی پرداختند و این بار سرانجام زن جوان لب به اعتراف گشود و راز جنایتی را برملا کرد. او گفت: همسر صیغه‌ای من به‌نام سامان این جنایت را مرتکب شده است.

از آنجا که سامان فراری بود ردیابی‌ها برای دستگیری وی آغاز شد و سرانجام این مرد 32ساله پس از مدتی بازداشت شد و به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

پس از صدور کیفرخواست متهمان پرونده به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز رفت. در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند سپس سامان - متهم ردیف اول- پای میز محاکمه ایستاد او در اظهاراتش درباره انگیزه قتل گفت: من با فرید دوست بودم پس ازجدایی او از همسرش المیرا من او را به عقد موقت خودم درآوردم اما از آنجا که المیرا از فرید فرزند داشت او گهگاه برای ملاقات با فرزندشان به خانه المیرا می‌رفت و من از این موضوع ناراحت بودم و همین ماجرا باعث تنش بین ما شده بود برای همین با المیرا تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم من اتهام قتل را قبول دارم اما الان به شدت پشیمانم. المیرا متهم ردیف دوم که به اتهام معاونت در قتل پشت میز محاکمه ایستاده بود به دفاع از خود پرداخت.

قاضی از زن پرسید؛ چگونه از وقوع قتل شوهر سابق‌خود مطلع شدی؟

- صبح زود بود که سامان هراسان به خانه آمد و خبر کشته شدن فرید را داد. در همین هنگام قاضی سؤال کرد؛ قبلاً هنگام تحقیقات اولیه اعلام کردی که از قتل همسرت بی‌اطلاع هستی ولی حالا مدعی هستی که سامان این خبر را به تو داد پس چرا به پلیس اطلاع ندادی و این موضوع را مخفی کردی؟ المیرا پاسخ داد این متهم مرا تهدید کرد که اگر ماجرا را به مأموران پلیس بگویم مرا می‌کشد.قضات دادگاه پس از شور باتوجه به محتویات پرونده متهم ردیف اول را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس و المیرا متهم ردیف دوم را به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پزشکی جنایی جنایت قتل قاضی پلیس اخبار حوادث دادگاه کیفری استان مرگ محاکمه شوهر صیغه ای معاونت در قتل عکس دختر ایران ویروس کرونا قم فیلم همسرش زن اخبار تهران متهم ردیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده سیزدهمی فولام قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که در پنج هفته گذشته لیگ برتر به طور کامل دور از ترکیب و حتی نفرات تعویضی برنتفورد انگلیس بوده و روی نیمکت نشسته، امیدوار است پس از مدت‌ها شانس بازی مقابل فولام را به‌عنوان یار جانشین به دست بیاورد.

هافبک ایرانی برنتفورد در حالی دور از ترکیب امروز تیمش مقابل فولام است که آخرین بازی خود را یک ماه و پنج روز قبل در لیگ برتر با حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد انجام داد.

قدوس در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده که موفق شده یک گل به ثمر رسانده، اما پس از جام ملت‌های آسیا دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب و درخشش را به دست نیاورده است.

تیم فوتبال برنتفورد با 9 پیروزی، 8 مساوی و 18 شکست در این فصل 35 امتیازی و تیم شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری یا تساوی مقابل فولام به طور قطعی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ