Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و رئیس حزب لیکود رژیم صهیونیستی مدتی است که اظهارنظر درباره عادی سازی محرمانه و روزافزون روابط با برخی کشورهای عربی را افزایش داده بدون اینکه نام این کشورهای عربی را فاش کند، تحرکاتی که پیش از انتخابات دوم مارس کنست(پارلمان) صورت می گیرد و نظرسنجی ها نشان می دهد نتانیاهو این بار هم نخواهد توانست دولت را تشکیل دهد، چرا که حزب وی و متحدانش قادر به کسب 61 کرسی از 120 کرسی کنست برای تحقق اکثریت و تشکیل دولت نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو اظهار داشت: اگر 10 سال پیش کسی به من می گفت که ما به وضعیتی که اکنون رسیده ایم و روابط در حال گسترش و مستمر با تمام کشورهای عربی به استثنای یک یا دو کشور را شاهد هستیم، به او در آن زمان می گفتم که این مسئله رویاست، ولی این مسئله(عادی سازی روابط) امروز در جریان است.

بر اساس گزارش شبکه هلا که مخاطب آن اعراب مناطق 1948 است، نتانیاهو اظهار داشت نمی توانم به شما بگویم که چند بار به کشورهای عربی سفر کرده ام، ولی حرف هایم را باور کنید که این روابط به شکل روزافزونی در حال گسترش است.

در حال حاضر کشورهای مصر و اردن روابط رسمی و علنی با رژیم صهیونیستی دارند و روابط پنهانی میان این رژیم و شمار زیادی از کشورهای عربی هم ادامه دارد به طوری که اخیرا شماری از مقامات بلندپایه صهیونیست به برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله بحرین و امارات سفر کردند و نتانیاهو هم سال گذشته به عمان سفر کرده بود، وی اخیرا نیز در اوگاندا با عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان دیدار کرده و از عادی سازی روابط با این کشور در آینده نزدیک خبر داده بود.

نتانیاهو در ادامه اظهار داشت عادی سازی روابط با کشورهای عربی به شکل گسترده ای در حال افزایش است که علت آن فقط تهدید مشترک ناشی از ایران نیست، بلکه همچنین به سبب اشتیاق و علاقه کشورهای عربی به تکنولوژی و کشاورزی اسرائیل است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد در عربستان سعودی وبلاگ نویسان حضور دارند که فقط می گویند نتانیاهو و لیکود و این مسئله در تمام جهان عربی در حال رخ دادن است.

نتانیاهو مدعی شد که جامعه عربی بیشتر از قبل عادی سازی روابط با اسرائیل را پذیرفته است.

وی افزود ما این مسئله را در اینترنت مقایسه می کنیم، در جوامع عربی نظرسنجی هایی انجام می دهیم و سئوال می کنیم که آیا کشور تو باید با اسرائیل رابطه داشته باشد، زمانی پاسخ مثبت ، صفر درصد بود، اما امروز این میزان به 30 درصد و حتی تا 50 درصد رسیده است و همچنان در حال افزایش است .

نتانیاهو درباره روند عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی مدعی شد این مسئله بیانگر انقلابی است که من رهبری آن را برعهده دارم و خیلی به آن افتخار می کنم.

نتانیاهو چند روز پیش هم گفته بود کشورهای عربی به استثنای سه کشور، در حال انجام روابط و تماسهای سری با تل آویو هستند و به دیدار اخیر وی با عبدالفتاح البرهان رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان و اجازه وی به هواپیماهای اسرائیلی برای عبور از حریم هوایی سودان افتخار می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل عادی سازی روابط کشورهای عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!

مرد جوان وقتی دید همسرش رژیم غذایی خود را شکست و دوباره چاق شد، دیگر نتوانست او را تحمل کند. این زوج بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت کارشان به دادگاه خانواده تهران کشیده شد. این زوج هفته گذشته پس از چهار سال زندگی مشترک، تصمیم گرفتند برای همیشه از هم جدا شوند و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه خانواده ارائه کردند.

زن جوان وقتی مقابل قاضی قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق خود گفت: پنج سال پیش با مهرزاد آشنا شدم. همان زمان عاشق هم شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. مهرزاد، اما از همان دوران عقد به اندام من و وزنم خیلی حساس بود و اهمیت می‌داد. اوایل تصور می‌کردم در واقع به من توجه می‌کند. ولی بعد‌ها فهمیدم به خاطر خودش تا این حد به اضافه وزنم توجه دارد. چون خودش لاغر است، اجازه نمی‌داد از یک وزنی بالاتر بروم. مرتب مجبورم می‌کرد رژیم بگیرم. هر بار می‌خواستم غذا بخورم، زهرمارم می‌کرد. از بس که تعداد قاشق‌هایم را می‌شمرد.

مرتب به من تذکر می‌داد که امروز زیاد غذا خوردی، زیاد شیرینی خوردی و حواست باشد. خلاصه به هر سختی بود، مرا مجبور کرد رژیم بگیرم و وزنم خیلی پایین آمد. در همه این سال‌ها نیز سعی کردم وزنم را ثابت نگه دارم تا مبادا چاق شوم. بیشتر از همه هم استرس مهرزاد را داشتم. دیگر کم‌کم داشتم اعتماد‌به‌نفسم را از دست می‌دادم. تا این‌که تصمیم گرفتم برای خودم زندگی کنم. دیگر نمی‌خواستم طبق نظر و سلیقه مهرزاد به خودم سختی بدهم. برای همین دیگر رژیم نگرفتم. هرچقدر دلم می‌خواست غذا می‌خوردم. دیگر استرس مهرزاد را نداشتم.

تا این‌که کمی اضافه‌وزن پیدا کردم. بعد از آن دیگر نمی‌توانستم مهرزاد را کنترل کنم. هرشب غر می‌زد و ایراد می‌گرفت. تا این‌که آخرین بار به من توهین کرد و گفت، چون چاق شدی، دیگر نمی‌توانم تحملت کنم. خیلی شوکه شدم. این مرد به خاطر یک اضافه‌وزن ساده از من متنفر شد. من هم دیگر نمی‌توانستم او را تحمل کنم. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این مرد جدا شوم.

منبع: جام جم

tags # طلاق ، اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!