Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عابدینی این روز‌ها در خارج از کشور به سر می‌برد. با وجود آنکه شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه او دیگر به ایران بازنمی‌گردد، اما خودش می‌گوید فروردین ۹۹ به کشور برمی‌گردد.

اخبار ورزشی- با امیر عابدینی درباره اتهاماتی که اخیراً درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون به او زده بود، گفت‌وگویی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عابدینی شما در سال ۷۳ تبانی کردید؟ مربی رقیب را به تیم ملی بردید تا قهرمان نشوند؟
نه. من رئیس فدراسیون فوتبال شدم. مربی اولی که می‌خواستم بیاورم آری هان بود که نشد. بعد از آن استانکو را سرمربی تیم ملی کردیم. دوره دیگر نبوده که بخواهم سرمربی استقلال را مربی تیم ملی کنم.

مسئول داوری هم داشتید تا برایتان با داوران لابی کند و امتیاز بگیرید؟
نه آقا نداشتیم. در تمام سال‌های حضور در پرسپولیس چنین کسی را نداشتیم. در داماش هم همین‌طور. فقط وقتی در لیگ یک بودیم یک داور بازنشسته که اوضاع خوبی نداشت پیش من آمد و گفت در باشگاه مشغول شوم. بنده ایشان را به تیم‌های پایه فرستادم. در ضمن مگر در تراکتورسازی یک پیشکسوت داوری سرپرست تیم نشد؟ یا در باشگاه‌ها با یک بازنشسته داوری کار نمی‌کردند؟ بنابراین اگر ما یک پیشکسوت داوری هم داشتیم کار غیرقانونی نکردیم.

پس چرا این اتهام‌ها به شما وارد شده است؟
مشکل این است که بنده گفته‌ام آقای قریب در فوتبال آدم شناخته‌شده‌ای نیست. دوستان، چون در تیم ایشان هستند و حمایت می‌کنند، این‌طور به من حمله کردند. یادم هست قبل از آن مجمعی که آقای کفاشیان، آقای قریب را شکست دادند، همین آقایان پیش من آمدند و گفتند به خاطر ما از قریب حمایت کن. بنده گفتم نه. روز مجمع جلوی در گفتند به خاطر ما از ایشان حمایت کن. گفتم اتفاقاً به خاطر شما حمایت نمی‌کنم! از آن موقع به دل گرفته‌اند.

به نظر شما این دوره چه کسی رئیس می‌شود؟
یکجور‌هایی مجبوری شده است. باید از بین همین‌ها که ثبت نامه شده به یکی رأی داده شود. من می‌گویم چرا دادکان به انتخابات نیامده است؟ ایشان چی دیده که می‌گوید من می‌دانم چه کسی رأی می‌آورد؟

یعنی لابی شده؟
بله. مجمع فدراسیون اجازه نمی‌دهد یکی مثل دادکان رأی بیاورد. آن‌ها حتی اجازه نمی‌دهند گزینه وزارت ورزش رأی بیاورد.

چه کسی شانس ریاست دارد؟
به نظر من حبیب کاشانی شانسی ندارد. بهاروند، نبی و ممبینی شانس دارند.

بهاروند بازنشسته است و شاید شرکت نکند.
اگر این‌طور باشد به نظرم رقابت بین نبی و ممبینی خواهد بود. هر کدام از آن‌ها رأی بیاورند فرقی ندارد. ولی واقعاً برای من سؤال است چرا یکی مثل علی دایی نباید به انتخابات بیاید؟ او تمام فاکتور‌های حضور در رأس فدراسیون را دارد. دایی در AFC و فیفا احترام دارد. بعد ما حتی دایی را می‌پیچانیم و یکی دیگر را سرمربی تیم ملی می‌کنیم.

به نظر شما دلالی در انتخاب این مربی نقش داشت؟
اصلاً به نظر من دلال‌ها بیشتر از مدیریت ورزش ایران رشد کرده‌اند! مگر می‌شود دلالی نقش نداشته باشد؟!

شما دیگر به ایران نمی‌آیید؟
این حرف‌ها چیست؟ من فروردین سال ۹۹ به ایران برمی‌گردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیر عابدینی پرسپولیس فدراسیون فوتبال امیر عابدینی فروردین سال 99 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!