Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گلستان گفت: با هدف حمایت از کالاهای ساخت داخل، در نمایشگاه‌های فروش بهاره استان فقط کالاهای ساخت داخل عرضه خواهد شد و از عرضه کالاهای خارجی ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل سازمان صمت گلستان، حسین طلوعیان در هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته برگزاری نمایشگاه‌های کشور در وزارت صمت، مقرر است نیروی انتظامی در راستای حمایت از اصناف سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از برگزاری و برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که فاقد مجوزهای قانونی هستند، ممانعت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند و در گنبدکاووس از ۱۷ لغایت ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز فروشگاه‌های عرضه فروش فوق‌العاده خواهیم داشت.
 رئیس سازمان صمت گلستان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت و کنترل بازار از اظهار کرد: نوسانات بازار به درستی رصد می‌شود و تلاش داریم اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.
وی افزود: باید براساس جرم صورت گرفته مجازات متخلفان تعیین شود و البته مجازات به موقع اجرا شود تا در بازار تاثیرگذار باشد.

* گلستان نه تنها مشکی ندارد بلکه قادر به تامین نیاز دیگر استان‌ها نیز هست/  دان مورد نیاز مرغداری‌ها نیز تامین شده است
استاندار گلستان یادآور شد: در حال حاضر و تا پایان ایام نوروز ۱۳۹۹ با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در خصوص اقلامی همچون گوشت، مرغ، شکر، روغن و میوه وجود ندارد، در عین حال دان مورد نیاز مرغداری‌ها نیز تامین شده است.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در کنار میهمانان استان نوروز خوبی را تجربه کنند چرا که  در خصوص تامین مایحتاج مردم، گلستان نه تنها مشکی ندارد بلکه قادر به تامین نیاز دیگر استان‌ها نیز هست.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: حق شناس استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه)  خبر داد و گفت: چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

او افزود: در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی