Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی هستی‌شناسی و ایدئولوژی در روزهای ۷ و ۸ مه ۲۰۲۲ در ترکیه- استانبول برگزار می‌شود.

برخی از موضوعات محوری کنفرانس عبارت است از هستی‌شناسی، ریشه‌ها، تاریخ اولیه هستی‌شناسی، هستی‌شناسی رسمی، معرفت‌شناسی، موضوع، رابطه، برخی از سوالات اساسی، روش‌های مختلف، نهادهای فلسفی، واقع‌گرایی مفهومی، کثرت‌گرایی انطباقی، معرفت شناختی، هستی‌شناسی و زبان، هستی‌شناسی و جغرافیای انسانی، مشکلات فلسفی کلاسیک در هستی‌شناسی، مفاهیم مختلف، هستی‌شناسی، واقعیت و حقیقت، ایده آلیسم و ماتریالیسم، افلاطون، ارسطو، مارتین هایدگر، لایب نیتس و لودویگ ویتگنشتاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به https: / /panel.waset.org / conference /۲۰۲۲/۰۵/istanbul / ICOI / sponsorship در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/ontology-and-ideology-conference-in-may-۲۰۲۲-in-istanbul مراجعه گردد.

کد خبر 4856815

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی استانبول هستی شناسی گام دوم انقلاب قاسم سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انقلاب اسلامی ایران کنفرانس بین المللی تمدن نوین اسلامی نشست علمی معرفی کتاب مجمع عالی حکمت اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تمدن اسلامی قرآن سردار سلیمانی حضرت زهرا س هستی شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی‌ثابت پیش از ظهر دوشنبه در سی امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: این کنفرانس در سطح بین‌المللی و گسترده در حال برگزاری است و استقبال از این رویداد علمی مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس علمی ارسال شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۴۲۰ مقاله با نظر داوران پذیرفته شده است.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در جریان این کنفرانس ۳ روزه ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار خواهد شد، گفت: این میزگردها در حوزه‌های گوناگون است و تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهد داد.

وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ سخنرانی در این کنفرانس سه روزه گفت: در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به شکل مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارائه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

کریمی ثابت با بیان اینکه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از میزبانی اصفهان در این کنفرانس قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 6098103

دیگر خبرها

  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند