Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، مهم ترین محور توسعه هستند و باید از اثر بخشی و ظرفیت آنان برای رسیدن به توسعه بهره برد.

احمدعلی موهبتی در مراسم جشن "بانوی‌امید"که با حضور مدیران‌کل، مشاورین و جمعی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در تالار خاتم استانداری برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت‌حضرت‌فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها و روز زن وگرامیداشت مقام والای مادر، بر لزوم بهره مندی هدفمند واثربخش از ظرفیت زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم حضور بانوان در عرصه‌های مختلف، توطئه و اندیشه‌ی بدخواهان اجتماع است و هر انسانی درحوزه‌ای که احساس می‌کند می‌تواند اثر گذار و توانمند باشد باید حضور یابد.

وی ادامه داد: اگر می گوییم"فاطمه فاطمه است"دلیلش رسالت روشن و نیکی است که این بانوی برگزیده‌ی دو عالم آن را به خوبی نشر داده است، از این رو باید بانوان در هر عرصه‌ای که هستند اعم از مدیریت های سیاسی و اجتماعی، باید آگاهانه فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به دوم اسفندماه، روز برگزاری انتخابات یادآور شد: در چهار حوزه‌ی انتخابیه استان زنان در کارزار انتخاباتی مشغول رقابت هستند و ۶۰ درصد از بانوانی که داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بودند، صلاحیت‌شان مورد تایید قرار گرفته است.

موهبتی همچنین افزود:حسب دستور رئیس جمهور و با توجه به قانون برنامه ششم توسعه که اختصاص ۳۰ درصد از پستهای سرپرستی و مدیریتی به حوزه بانوان را پیش بینی کرده است،
تلاش می کنیم این مهم تحقق یابد و خوشبختانه در استان سیستان وبلوچستان این امر تاحدودی محقق گردیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید مدیران براساس شایستگی انتخاب شوند، افزود: باید در جامعه به فرهنگ‌سازی و ارزشگذاری بر مفاهیمی نظیر کار، جهاد و کرامت انسانی کمک کرد و خوشبختانه بانوان در این حوزه ظرفیت بسیار ارزشمندی را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان بانوان تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود