Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آقای خاص با توجه به محدودیت‌های موجود، شکست 1-0 را نتیجه بسیار بدی برای تیمش نمی‌داند.
به گزارش آریا، ژوزه مورینیو پس از باخت 1-0 تاتنهام مقابل لایپزیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخگوی خبرنگاران شد.
به نقل از سایت یوفا، سرمربی اسپرز گفته است:
بچه‌ها هر کاری از دست‌شان بر می‌آمد را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها گروه شگفت انگیزی هستند که دست به هر تلاشی می‌زنند. ما هر کاری از دست‌مان بر می‌آمد انجام دادیم. از هواداران به خاطر تمامی حمایت‌هایی که از بازیکنان داشتند تشکر می‌کنم.  
نتیجه نهایی هنوز مشخص نیست. ما اولین تیمی نخواهیم بود که در بازی خانگی 1-0 باخته است و بعد در خانه حریف برنده شده است، پس چرا از عهده این کار بر نیاییم؟
لاملا حتی یک بار هم تمرین نکرد. او روز قبل فقط جلوی دوربین‌ها خودش را گرم کرد ولی همراه تیم بازی نکرد. ولی دیدید که در 20 دقیقه پایانی چطور بازی کرد. لوکاس (مورا) و (استیون) برخواین دو بازیکن بسیار خسته هستند که کل توان خود را به کار گرفتند. چیزی که باعث می‌شود باور خودم را از دست ندهم، روحیه و ذهنیت بازیکنانم است؛ در حال صحبت کردن از گروهی فوق العاده از بازیکنان هستیم.
لوسلسو فوق العاده بازی می‌کند. او در وسط زمین خیلی خوب بازی کرد ولی کارت زرد باعث شد دست و پا بسته شود. شرایط را خوب مدیریت کرد و در 20 دقیقه پایانی چه با توپ و چه بدون آن خارق العاده بود. زمانی که به تیم آمدم، اولین گزینه من نبود ولی پله به پله پیشرفت کرده است.  
لایپزیش با ورنر، شیک و انکونکو بازی کرد. شیک و انکونکو پس از گذشت 70 دقیقه تعویض شدند. پولسن، هایدارا و فورسبرگ وارد زمین شدند و هنوز لوکمن را هم روی نیمکت داشتند. زمانی که من در دقایق پایانی تلاش کردم با لوکاس و برخواین بازی کنم، دو بازیکنی را به کار گرفتم که به شدت خسته بودند. اگر می‌خواهید تحلیلی داشته باشید، باید نگاهی به وضعیت ما بیاندازید.  
در شرایط خیلی سختی قرار داریم. به بازیکنانم خیلی افتخار می‌کنم ولی چیزی که مرا نگران می‌کند این است که در ادامه فصل با همین وضعیت مواجه هستیم. در مورد بازی بعدی با لایپزیش می‌توان تضمین بدهم که به آنجا می‌رویم تا با تمام توان بجنگیم.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد و شاید اگر من آدمی احساسی بودم هدایت صنعت نفت آبادان را در آن مقطعی که از این باشگاه پیشنهاد داشتم، قبول می‌کردم.

به گزارش ایسنا، محرم نوید کیا در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: خیلی خوشحالم که اکنون آبادان هستم زیرا قلباً آبادان را دوست دارم. اینجا برای من حس بسیار خوبی است. درباره بازی هم باید بگویم یک بازی فوق العاده مهمی است و از این جهت برای ما مهم است که اگر می‌خواهیم در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم باید بتوانیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل را کسب کنیم.


وی ادامه داد: می‌دانیم این دیدار هم برای صنعت نفت آبادان یک بازی فوق العاده حیاتی است و همین می‌تواند دردسرهای خیلی زیادی برای ما داشته باشد زیرا نفت اگر نتواند به هر دلیل نتوانند امتیازات خود را بگیرد شرایط آن برای آینده سخت‌تر می‌شود و می‌دانیم با این شرایط بازی فوق العاده سنگینی خواهیم داشت. پس باید با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم و مراقبت کنیم تا اتفاقات خاصی در این بازی برایرما رخ ندهد و تا آنجا که می‌توانیم پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد: تا آنجا که می‌توانیم باید منضبط بازی کنیم فردا برای ما بسیار مهم است که این گونه بازی کنیم ت تا امتیاز خوبی بگیریم. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند و در کنار آن امتیاز خوبی به دست بیاوریم.


وی بیان کرد: من اصلاً اعتقادی به ساختار دفاعی ندارم یعنی بازی دفاعی را اصلاً دوست ندارم دلم می‌خواهد هم در ساختار دفاعی و هم در ساختار هجومی قوی باشیم اما اینکه صرفاً بخواهیم بازی دفاعی و ضد حمله انجام دهیم را دوست ندارم و و همانطور که می‌دانید در ۱۲ بازی که همراه با مس رفسنجان هستم از نظر آمار موقعیت سازی و گلزنی تیم خیلی خوبی بوده‌ایم و این نشان می‌دهد همیشه دلم می‌خواهد تیم ما یک فوتبال نسبتاً هجومی انجام دهد.


نویدکیا درباره غایبان فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مهدی ترکمان مصدوم و فرشید باقری محروم است.


او در ادامه در واکنش به این سوال که آیا فوتبال خوزستان دیگر بازیکن ندارد، عنوان کرد: باید از دیدگاه‌های قدیمی مان بیرون بیاییم. اینکه صرفاً باید فوتبال بومی داشته باشیم در فوتبال حرفه‌ای کنار رفته است. یک زمانی فوتبال خوزستان به خاطر تکنیکی که در آن وجود داشت بازیکنانش بسیار مطرح بودند و یک زمانی هم که فوتبال قدرتی شد، بازیکنان تیم ملی از سمت تبریز بودند. فوتبال به بازیکنانی نیاز دارد که سرعت و استقامتشان بالا باشد و به همین دلیل الان شمالی‌ها در فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار هستند. باید خودمان را با توجه به تغییرات سبک‌های فوتبال وفق دهیم. چون در گذشته فوتبالی داشته‌ایم به این دلیل نیست که باز هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید واقع بینانه به فوتبال نگاه کرد. اصفهان در فوتبال اکنون صاحب سبک است ولی بازیکنان اصفهانی خیلی تاثیرگذار نیستند و به ندرت به فوتبال می‌آیند و از آنها مراقبت می‌کنند تا به بازیکنان بزرگ تبدیل شوند. من معتقدم نباید خیلی احساساتی و اینکه صرفاً بازیکنانمان بومی باشند به فوتبال نگاه کنیم. با این دیدگاه به جایی نمی‌رسیم. 

نویدکیا گفت: در مقطعی به آبادان آمدند و با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان صحبت کردم و حتی آقای رحمانی مدیرعامل باشگاه یکی دوبار به اصفهان آمد و بسیار مصر بود که من به نفت آبادان بیایم ولی من دیدم دوستان در هیات مدیره مقابل خواسته‌های من چیز دیگری می گویند. به هر حال نیاز به یک ساختار مدیریتی و برنامه ریزی قوی است و با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد و شاید اگر من آدم احساسی بودم هدایت صنعت نفت آبادان را قبول می‌کردم. در فوتبال حواشی و دوست داشتن‌ها برای ۴ تا ۵ هفته است و تاریخ انقضا دارد. فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی و آدم‌های قوی دارد که بتوانند به درستی برنامه‌ریزی کنند و بعد هم در مسائل فنی با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری