Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دهاقان گفت:توجه به فرموده های رهبری می تواند بهترین کلیدواژه برای انتخاب اصلح باشد.

حجت الاسلام اصغر رضوانی، در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر حضور حداکثری شهروندان پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: توجه به فرموده‌های رهبری و انتخاب اصلح باید مدنظر همگان باشد.

وی، افزود: ما از مردم انتظار داریم در ساعات اولیه روز جمعه دوم اسفند ماه ۹۸ به پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و گزینه اصلح را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهاقان انتخابات را مظهر دموکراسی خواند و گفت: حضور مردم در راه توسعه پایدار می‌تواند در سطح جهانی مطرح شود.

رضوانی باتاکید بر حضور گسترده شهروندان در این انتخابات سرنوشت ساز، خاطر نشان کرد: هر رأی ما تیری هدفمند به توطئه‌های دشمنان بوده و آنها را از نقشه‌های خود علیه ملت مأیوس خواهد کرد.

کد خبر 411090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات 98 امام جمعه دهاقان دموکراسی دهاقان شهرضا انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی

ایسنا/خوزستان فرماندار دزفول با اشاره به بارندگی شدید ۲ روز اخیر گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

علیرضا خردمند شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر دزفول، گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیرها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستاها ادامه دارد.

خردمند عنوان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

خردمند ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: با حضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها