Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@10:33:04 GMT

استقلال استراماچونی، شکننده و بی‌برنامه شده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۵۵۴

استقلال استراماچونی، شکننده و بی‌برنامه شده است

رویداد۲۴ محمد نوازی یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ استقلال در رابطه با ضعف دفاع استقلال و دلایل ضعیف شدن این تیم و تبدیل شدنش به تیمی که تشنه حمله و پیروزی بود به تیمی ضعیف و شکننده سخن می‌گوید.

چرا خط دفاع استقلال مقابل تیم نه چندان قوی الاهلی عربستان ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد؟

من فکر می‌کنم یکی از دلایلش این است که روزبه چشمی که در خط هافبک بازی می‌کرد دوباره به خط دفاعی انتقال پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در خط دفاعی کارآیی لازم را ندارد. استقلال مصدومان زیادی هم دارد. در خط دفاع استقلال سیاوش یزدانی مصدوم است و میلیچ هم به دلیل بیماری حضور نداشته است. این کمبود روی خط دفاع استقلال و عملکردش تأثیر منفی گذاشت و اجازه نداد تا آن‌ها در حد و قواره خوبی ظاهر شوند.

چرا خط حمله استقلال روی هر حمله شکننده و ضعیف ظاهر می‌شود؟

استقلال دفاع تیمی خوبی ندارد و سازمان دفاعی‌اش هم با مشکل مواجه است. جدا از این مسأله در عمق خط دفاع استقلال، دانشگر بسیار احساسی کار می‌کند و بیشتر از دفاع کردن به فکر حمله است. این مشکل زمانی بیشتر به چشم می‌آید که وظایف و شرح وظیفه خوبی به مدافعان به شکل دقیق داده نمی‌شود. بیشتر بخوانید: امیدی به تیم مجیدی هست؟/ مصدومان استقلال به زودی برمی‌گردند چرا تیم قوی استراماچونی که چند هفته هم با مربیگری مجیدی خوب کار می‌کرد حال و روز خوبی ندارد؟

استراماچونی واقعاً تیم خوبی ساخته بود، اما شرایط تیم تحلیل رفته است و در این وضعیت مجیدی باید استقلال را جمع و جور کند. کار تاکتیکی در استقلال بسیار ضعیف است و ما یک اوورلپ ساده هم در تیم نمی‌بینیم مضاف بر اینکه من آن آرامش لازم را در تیم نمی‌بینم. حاشیه‌های استقلال زیادی شده و ما مدیر و سرپرستی از جنس استقلال روی نیمکت تیم نمی‌بینیم و جدا از مجیدی و نامجو‌مطلق کسی از جنس استقلال روی نیمکت تیم نمی‌دیدیم. این در حالی است که پیشکسوتان بسیار توانا در امور فوتبال داریم که بسیار با تجربه و تحصیل‌کرده هم هستند، اما ما می‌بینیم که مسئولیت تیم استقلال را به یک دلال سپرده‌اند. مشکلات زیادی به دلیل عدم مدیریت صحیح در تیم و باشگاه به وجود آمده است و این مشکلات هم با ماشاءالله و ان‌شاءالله گفتن درست نمی‌شود و باید کار‌ها را به اهلش سپرد تا شرایط درست شود. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rIx خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ قهرمانان آسیا خط دفاع استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیر در حاشیه مراسم آئین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به همه هواداران استقلال این اتفاق تاریخی را تبریک می گویم. ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه هر استقلالی باقی خواهد ماند و به جرأت می‌توانم بگویم پس از قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۳۷۰ این بهترین اتفاق بوده است. از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

او ادامه داد: از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس بابت پیشنهاد خرید باشگاه استقلال تشکر می‌کنم و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقات خوبی را از دو مجموعه استقلال و هلدینگ خلیج فارس شاهد باشیم. خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند.

خطیر در رابطه با تغییرات در باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که زمانی که یک مجموعه سهام دار اصلی باشگاه می‌شود بر مبنای علایق خود با افراد جدید کار کند. از الان می گویم که چه باشم چه نباشم از اینکه امروز چنین اتفاقی افتاد بسیار خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید دوستانمان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌هایی برای اداره باشگاه دارند. مطمئنم که هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. من نباید ضمانت بدهم که استقلال دیگر مشکل مالی نداشته باشد اما تمام سعی مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن برنامه‌های باشگاه پیش رود.

کد خبر 6087593

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است