Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:00:45 GMT

یحیی و فرهاد در لباس کالدرون و استرا؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۴۷۲۴

یحیی و فرهاد در لباس کالدرون و استرا؟

بعد از موفقیت نسبی یحیی و فرهاد روی نیمکت سرخ‌ها و آبی‌ها حالا برخی موفقیت این دو را نتیجه استمرار برنامه‌های استراما و کالدرون در این دو تیم می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه یکم اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی' با عنوان "دیاباته مصدوم وارد تهران شد" به شایعات اطراف شیخ دیاباته که شاید او از جمع آبی‌ها جدا شود، پایان داد، حال دیاباته نه در شاختار بلکه در تهران باید به فکر گلزنی و گلسازی باشد و برای رسیدن به آقای گلی و قهرمانی با استقلال تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان "فرهاد و یحیی رأی اعتماد گرفتند" به حمایت هواداران سرخابی از سرمربی‌های جوان استقلال و پرسپولیس پرداخت، حمایتی که بعد از شکست آسیایی تلخ این دو نماینده رقم خورد تا هواداران نشان دهند حمایت از مربی داخلی را نیز مثل حمایت از استرا و برانکو خوب بلدند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فرهاد و یحیی تا وقتی خوبند که به تیم استرا و کالدرون دست نزنند" به اظهارات جلال چراغپور در خصوص موفقیت نسبی مربیان جوان استقلال و پرسپولیس پرداخت، اظهاراتی شجاعانه که با توجه به شباهت سیستم بازی یحیی و فرهاد به کالدرون و استرا غیرمنطقی نیز نیست.

"هدف" با عنوان "این جام دیگه مال ما" به پیروزی چهار گله و مقتدرانه تراکتور مقابل مس کرمان پرداخت، نتیجه‌ای که تراکتور را به عنوان یک مدعی در جام حذفی معرفی کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "پیغام به سن پترزبورگ" از تعامل سردار آزمون و اسکوچیچ بعد از استوری جنجالی آزمون نوشت، تعاملی که مطمئناً نتیجه آن را تیم ملی و فوتبال دوستان ایرانی در مستطیل سبز حس خواهند کرد.

"پیروزی" با عنوان "دژبانان خسته‌اند" به عملکرد نه چندان جالب بیرانوند در سه بازی گذشته پرسپولیس پرداخت، عملکردی که موجب آمار شش گل خورده در سه بازی شد که اصلاً در حد و اندازه نام دروازبان اول تیم ملی نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "مبارزه یکشنبه فوق العاده حیاتی است" به پیشواز الکلاسیکوی فوتبال ایران رفت، مصافی که علاوه بر جذابیت‌های کری خوانی برای هواداران دو تیم از لحاظ جدولی نیز حساس و نفس‌گیر است.

"سبز سبزم" با عنوان" هادی غایب بزرگ یکشنبه "از مصدومیت بد موقع و غیرمنتظره هادی محمدی قبل از بازی با استقلال خبرداد، نکته رمز آلود اینجاست که محمدی در نیم فصل امسال تا پای امضای قرارداد با استقلال نیز پیش رفت.

کد خبر 411295

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر

آفتاب‌‌نیوز :

خطیر برکنار شد، این تیتر اغلب رسانه‌های ورزشی در پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور بود. رسانه‌ها با انتشار تصویر صورتجلسه نوشتند در جلسه هیات مدیره استقلال با حضور افضلی، سمیعی و حیدرزاده که در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، خطیر برکنار و سمیعی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

این در حالی بود که خطیر اعلام کرد که در دفتر کارش حضور دارد و هیچ ابلاغی هم به دستش نرسیده است. نکونام هم گویا در آسمان و در مسیر برگشت به تهران موضع گیری کرد و گفت که استقلال به آرامش رسید و همه در هواپیما خوشحال بودند.

با این حال صفحه رسمی باشگاه استقلال که پیش از این همواره درباره اخبار منتشر شده موضع گیری می‌کرد درباره این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداد و در این باره سکوت کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار