Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:56:01 GMT

کشف ۲۴ کیلوگرم شمش طلای تقلبی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۱۵۴

سردار مسعود خرم‌نیا روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزوزد: در پی کسب خبری مبنی بر معامله شمش‌های طلا در شهرستان مهاباد، موضوع به دلیل حساسیت زیاد در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل فعالیت متهمان اضافه کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از خودرو مخفی‌شده در این محل، ۲۴ قطعه شمش طلای تقلبی یک کیلوگرمی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شمش‌ها ارزش خاصی ندارد، بیان کرد: در این رابطه ۲ خودرو سواری توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی انتظامی مهاباد آذربایجان غربی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی