Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از آنجایی که از همان ابتدای انقلاب اسلامی، ارزش‌های انقلابی ما چون استکبارستیزی و آزادی‌طلبی، ایران را تبدیل به تهدید بزرگی برای قدرت‌های جهانی کرد، هر بار در آستانه انتخابات مختلف کشورمان، نیروهای بیگانه تلاش می‌کنند تبلیغات سراسری را در جهت از بین بردن رغبت مردم به شرکت در انتخابات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازنده ربات تلگرامی «من رأی می‌دهم» افزود: امسال نیز در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، این تبلیغات از سر گرفته شد و برخی، ناخواسته در جهت این توطئه قرار گرفته و در فضای مجازی اعلام کردند که رأی نمی‌دهند.

وفایی در خصوص انگیزه خود برای ساخت ربات «من رأی می‌دهم»، اظهار کرد: با مشاهده این فعالیت‌ها، احساس وظیفه کردم که باید در جهت رساندن صدای انبوه افرادی که در انتخابات شرکت کرده و نسبت به سرنوشت کشور خود امیدوار هستند، اقدامی انجام دهم و اینچنین شد که تصمیم به ساخت این ربات گرفتم.

وی اضافه کرد: با استفاده از این ربات، افراد می‌توانند تصاویر پروفایل تلگرام خود را با شاخصه‌های مختلف ملی و انقلابی مزین کنند و همچنین از سخنان رهبری و تصاویر شهید سلیمانی برای تبلیغ شرکت در انتخابات در پروفایل تلگرام خود استفاده کنند.

سازنده ربات تلگرامی «من رأی می‌دهم» آدرس ربات را @raymidambot عنوان کرد و گفت: با تغییر پروفایل خود با محوریت شرکت در انتخابات، بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهیم.

کد خبر 4857628

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)



منبع:خلاقیت بدون مرز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خیاطی در عصر دیجیتال: هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت صنعت پوشاک (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم)

دیگر خبرها

  • اولین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه