Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر داد که با توجه به احتمال افزایش شهرک‌نشینان صهیونیست پس از الحاق شهرکهای کرانه باختری، یک طرح تأمین برق تدوین کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت برق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقدماتی را در پروژه‌های برق انجام داده که ظاهرا در راستای الحاق شهرکهای کرانه باختری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از «یفتاح تال» رئیس این شرکت گزارش داد که یک طرح پنج قسمتی در نظر دارد که مربوط به تأمین برق در کرانه باختری است.

تال ادعا کرد که با این طرح، شبکه برقی در کرانه باختری تقویت خواهد شد تا با افزایش قابل انتظار تعداد شهرک‌نشیان صهیونیستی پس از الحاق شهرکها، همخوانی داشته باشد.

وی به نقل از «یوسی داغان» مسئول شهرک‌نشینان در شمال کرانه باختری ادعا کرد که مسئولان صهیونیست، یک «طرح راهبردی» برای 10 سال آینده در نظر دارند که بر اساس آن، تعداد شهرک‌نشینان صهیونیستی در کرانه باختری، به یک میلیون شهرک‌نشین برسد.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی 17 بهمن ماه گذشته ادعا کرد که طرح الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری به دیگر اراضی اشغالی فلسطین را بعد از انتخابات سراسری پیش‌رو اجرا می‌کند.

نتانیاهو از تصمیم خود برای الحاق بخش‌های بزرگی از کرانه باختری، بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات سراسری دوم مارس (دوازدهم اسفند) خبر داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که«ما، لیکود، اجازه نخواهیم داد که این فرصت بزرگ از چنگمان بگریزد. اما برای تضمین آن، برای اینکه مرزهای اسرائیل را تضمین کنیم، برای اینکه آینده اسرائیل را تضمین کنیم، از هر عضو لیکود می‌خواهم که رأی دهد و دیگران را نیز به رأی تشویق کند».

این در حالی است که «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا که یکی از طراحان ارشد طرح سازش آمریکایی موسوم به «معامله قرن»، ابراز امیدواری کرده بود که تل‌آویو الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را تا بعد از انتخابات به تعویق بیاندازد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: کرانه باختری اسرائیل فلسطین کرانه باختری رژیم صهیونیستی الحاق شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است .

 به گزارش ایسنا ، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« ‏برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

اعتراضات گسترده دانشجویان و اساتید علیه رژیم صهیونیستی در ‎دانشگاه‌های آمریکا»

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت