Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرادپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارش‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز پنج شنبه، اظهار داشت: این میزان در خرم آباد ۲۷.۴ میلی متر، بروجرد ۳۰.۱ میلی متر، الیگودرز ۱۱.۶۰ میلی متر، کوهدشت ۴۰.۷ میلی متر و پلدختر ۴۰.۲ میلی متر بوده است.

وی، همچنین میزان بارش‌ها را در دورود ۵۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلی متر، الشتر ۳۳.۳ میلی متر، نورآباد ۳۶.۲ میلی متر، ازنا ۷.۶ میلی متر، رومشکان ۴۱.۴ میلی متر و سراب دوره ۳۰.۲ میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان، متوسط بارش‌ها را ۳۲ میلی متر عنوان کرد.

کد خبر 4857642

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند مجلس شورای اسلامی میلی متر بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهاران پربارش فارس
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر