Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادلی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از معیارهای مهم در انتخاب پیش روی مردم است تا در ادوار بعدی انتخابات شاهد بداخلاقی و بی اخلاقی نباشیم.

حجت الاسلام «علی اکبر عادلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: انتخابات و مشارکت مردم بخش هویتی نظام جمهوری اسلامی است و طبق معارف اسلامی باید انتخاب درست را اولویت خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس فرهنگی و دینی تصریح کرد: مردم دقت بسیار مهمی به سخنان کاندیداها کنند و با شنیدن وعده های پوچ و واهی می توانند انتخاب درستی نسبت به سایر نامزدها داشته باشند.

 

وی اذعان داشت: طبق فرمایش خداوند متعال در قرآن کریم عیب جویی و مسخره کردن افراد یک عمل زشت و پسنده است و باید این حرکت فرهنگی مدنظر همه کاندیداها مجلس به عنوان منتخبان ملت باشد.

 

حجت الاسلام عادلی افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی یکی از معیارهای مهم در انتخاب پیش روی مردم باشد تا در ادوار بعدی انتخابات شاهد بداخلاقی و بی اخلاقی نباشیم.

 

کارشناس فرهنگی و دینی خاطر نشان کرد: دروغ و وعده و وعید دروغ یکی از بزرگترین بداخلاقی های انتخاباتی است که افراد را از ایمان ساقط می کند و امیر المومنین (علیه السلام) همه را دعوت به فاصله گرفتن از افراد دروغگو می کند.

 

حجت الاسلام عادلی ادامه داد: حضرت علی (علیه السلام) در نامه خود به مالک اشتر توصیه ای به انتخاب کارگزاران دارد که باید آن را سرلوحه حکومت اسلامی قرار گیرد در این نامه تاکید شده است که «کارگزاران دولتی را از میان مردمی با تجربه (سیاسی) و با حیا(عدالت) از خاندان های پاکیزه و با تقوا (رعایت کننده حلال و حرام)  که در مسلمانی (انقلابی و ضد استکباری) سابقه درخشانی دارند، انتخاب کن» این کلام بهترین راهکار برای انتخاب اصلح است.

 

وی اظهار داشت: انتخاب امروز برای واسپاری سرنوشت کشور که نتیجه خون شهدا هست به این افراد است و باید دقت بسیار ویژه ای در این زمینه از سوی انتخاب کنندگان صورت گیرد.

 

حجت الاسلام عادلی یادآور شد: فساد مالی یکی از گرفتاری ها و بداخلاقی های اجتماعی است که باید افراد کاندیدا از آن دوری کنند و باید مردم این مسئله را بیش از پیش مدنظر انتخاب اصلح خود قرار دهند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت اخلاق انتخاباتی معیار انتخاب اصلح اخلاق انتخاباتی انتخاب اصلح اردبیل حجت الاسلام عادلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی