Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری  ،اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی در شبکه جهانبین افزود: مردم استان به سبب برخورداری از بلوغ سیاسی بالا و درک اقتضائات کشور همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور ،حضور حماسی و پررنگی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در طول دوره‌های مختلف برگزاری انتخابات جزو ۵ استان برتر کشور در حوزه مشارکت سیاسی بوده است، تصریح کرد: علاوه‌بر آن مردم استان در ماه‌های اخیر در اجتماعاتی نظیر ۲۲ بهمن، گرامیداشت مقام سردار قاسم سلیمانی و دفع فتنه آبان حضور حماسی داشته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، گفت: ۲ رسالت مهم سلامت و امنیت بر عهده وزارت کشور قرار داده شده و این دو مهم در استان ما به طور کامل محقق شده است.

عباسی با بیان اینکه قانمنداری و رعایت اصل بی‎طرفی با جدیت در استان پیگیری می‎شود، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق اعمال‌نظر و استفاده از تجهیزات و امکانات دولتی له یا علیه نامزد انتخاباتی را ندارد و در این خصوص نظارت‌های دقیقی انجام می‌گیرد.

وی افزود: تا امروز هیچ شکایت و گزارش مهمی در رابطه با تخلفات در استان گزارش نشده است.

عباسی، همچنین از انجام تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم نیز در دستگاه قضایی و هم نیروهای انتظامی و شوراهای تامین شهرستان‌ها انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این قول را به مردم می‌دهیم که یک انتخابات سالم، امن و رقابتی با مشارکت بالا در استان برگزار شود.

عباسی، همچنین در خصوص نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان گفت: تمامی پول‌هایی که در حوزه تبلیغات هزینه می‎شود بر اساس شماره حساب مشخصی که از سوی نامزدها به وزارت کشور اعلام شده قابل رصد و پیگیری است.

46
 

کد خبر 1354810

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد