Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان بدخواهان ملت و نظام همواره در خواب شیطانی خود، آرزوی به ثمر نشستن طرح های تفرقه انگیز خود را نه برای این مرز و بوم که برای منطقه و جهان اسلام  در سر داشته و در هر دوره انتخابات نیز با هجمه رسانه ای و تبلیغاتی به امید دستیابی به اهداف شوم خود نشسته اند، اما ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران، هر بار خواب شوم آنان را آشفته تر کرده است و این بار نیز بی تردید شکوه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.

اعمال تحریم های ظالمانه، تلاش برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی، ایجاد ناامنی در منطقه، تاسیس گروه های تروریستی و افراطی برای ایجاد اسلام هراسی، توطئه ایران هراسی، انجام هرگونه جنایت و اقدام تروریستی حتی مستقیم همچون ترور فرمانده پیروز میدان مبارزه با داعش و جریانات افراطی و تکفیری و به تعبیر مقام معظم رهبری چهره بین المللی مبارزه با تروریسم سردار حاج قاسم سلیمانی، همه و همه در راستای سیاست شیطانی تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است و البته با پایمردی و استقامت ملت شریف ایران و تقدیم شهدای عالی مقام، همه این طرح ها بی ثمر مانده و جمهوری اسلامی ایران مسیر استقلال، آزادی، توسعه و پیشرفت خود را ادامه می دهد.

انتخابات صحنه عظیم همدلی، وحدت و همزبانی ملت شریف ایران است و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد.

ضمن دعوت از همه آحاد ملت بزرگ ایران و علاقه مندان به نظام و کشور برای حضور در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی شایسته برای تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر، شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه خواهیم بود.

علی اکبر ولایتی

کد خبر 4857665 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی علی اکبر ولایتی قاسم سلیمانی انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدجواد ظریف محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی مقام معظم رهبری امنیت و اقتدار کشور حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود