Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:17:15 GMT

پهپاد سرنشین دار با سرعت ۸۷ مایل بر ساعت پرواز کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۵۹۶۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، یک پهپاد سرنشین دار که شباهت زیادی به خودروی مسابقه ای «فرمول یک» دارد، می تواند با سرعت ۸۷ مایل برساعت در آسمان پرواز کند و مانور انجام دهد.

شرکت «درون چمپیونز لیگ» این وسیله نقلیه هوایی به نام «بیگ درون»ساخته است. وسیله نقلیه هوایی مذکور برای نخستین بار در جمهوری کرواسی پرواز کرده و جالب آنکه «هربرت ویراتر» مدیر ارشد اجرایی شرکت نیز خلبان آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهپاد مذکور با توجه به ظاهر خودروهای مسابقه «فرمول یک» طراحی شده و تک سرنشین است. عرض این وسیله نقلیه  ۱۶ فوت است و ۱۲ موتور بزرگ نیروی پرواز آن را فراهم می کنند.

شرکت «درون چمپیونز لیگ» فعالیت خود را با ساخت پهپادهای کوچک شروع کرد. اما این پهپادها برای جابه جایی انسان کوچک بودند بنابراین نسخه ای بزرگتر از یک پهپاد ساخته شد.

 به گفته این شرکت پهپاد «بیگ درون»  می تواند با سرعت ۸۷ مایل برساعت با استفاده از ۱۲ موتور حرکت کند. همچنین پهپاد مذکور  می تواند ۳۶۸ پوند بار را حمل کند.

کد خبر 4856959 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد صنعت هوانوردی کرواسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویروس کرونا نوآوری هوش مصنوعی شرکت دانش بنیان موبایل فناوری نانو تحقیقات علمی زیست فناوری فناوری فضایی اینترنت ربات گوگل گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • چالوس یک طرفه شد