Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا آژیر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر اظهار داشت: زنان بزرگترین سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای به شمار می‌روند و استفاده از توانمندی‌های این قشر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور می‌انجامد.
وی با اشاره به اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم زمینه‌های بیشتری برای بهره‌مندی از توانایی‌های بانوان کشور فراهم شد، افزود: یکی از این زمینه‌ها تاکید بر اختصاص سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی در استان‌های مختلف بود که اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه زمینه‌ لازم برای بهره‌مندی از توانمندی بانوان در استان فراهم است و سقف شیشه‌ای شکسته شده است، یادآور شد: در حال حاضر از سهم ۳۰ درصدی بانوان از انتصابات در استان به ۲۰ درصد رسیده‌ایم و این شروع خوبی برای رسیدن به اهداف متعالی است.
آژیر با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعدادی زیادی از بانوان در مناصب سیاسی بکارگیری شده‌اند که می‌توان به وجود ۶ مدیر کل زن، سه بخشدار و چند معاون فرماندار اشاره کرد، افزود: وجود این تعداد نیروی زن در مناصب مدیریتی در مقابل توانمندی بانوان استان ناچیز است اما یک شروع بود و قطعا با جدیت بیشتری در این مسیر پیش خواهیم رفت.
در ادامه این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا و تعدادی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با اهدای لوح تجلیل شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان های مختلف خانواده دستگاه های اجرایی استان زنان فرهنگی و هنری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود