Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال اران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، علیرضا بیرانوند با آنتورپ بلژیک قرارداد بسته است و در پایان فصل راهی این تیم خواهد شد. او می‌توانست در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شده و به لیگ بلژیک برود، اما به خاطر هواداران و یحیی گل‌محمدی ماند تا به قول خودش پس از چهارمین قهرمانی از این تیم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند در شهرآورد و بازی با الدحیل 4 گل خورد، اما یحیی گل‌محمدی در دیدار با شارجه بار دیگر به او اعتماد کرد. شاید به نظر برسد یحیی گل‌محمدی اعتقادی به بوژیدار رادوشویچ نداشته باشد، اما این‌طور نیست. اتفاقاً با اصرار یحیی گل‌محمدی بود که باشگاه پرسپولیس و مدیران آن با این دروازه‌بان کروات قرارداد 3 ساله امضا کردند.
به نقل از خبرورزشی، مقابل شارجه گر چه رادوشویچ روی نیمکت نشست، اما یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارد او پس از علیرضا بیرانوند بهترین گلر لیگ برتر کشورمان است. در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل‌محمدی در جمع کادر فنی پرسپولیس گفته است: هر چند فصل آینده علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می‌رود، اما خیالم بابت دروازه تیم راحت است. این بوژیدار رادوشویچ می‌تواند چند سال دروازه پرسپولیس را بیمه کند و...
دروازه‌بان کروات پرسپولیس بسیار حرفه‌ای و خوش‌اخلاق است و به رغم آنکه زمان گابریل کالدرون فیکس بازی می‌کرد پس از حضور یحیی گل‌محمدی هرگز اعتراضی به نیمکت‌نشینی خود نداشته و اخلاقش عوض نشده است. اتفاقی که توجه سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرده است.

- شیخ دیاباته مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که برای درمان مصدومیت و همچنین دیدار با خانواده خودش ایران را ترک کرده بود پس از 8 روز بامداد امروز (پنج‌شنبه) به تهران بازگشت تا به تمام شایعاتی که مبنی بر فسخ قراردادش مطرح‌شده بود پایان دهد. این در شرایطی است که از زمان ترک ایران اخبار زیادی درخصوص فسخ قراردادش به خاطر عدم دریافت مبلغ قرار در رسانه‌ها منتشرشده بود که این امر واکنش مسئولان این تیم را در بر داشت. به همین خاطر پیش از رسیدن او به تهران عبدالرضا موسوی یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال نیز با انتشاربلیط برگشت این بازیکن، پیشاپیش خبر حضور او را در تهران تائید کرده بود و از هواداران درخواست کرده بود که تحت تأثیر اخبار کذب قرار نگیرند.
با توجه به صحبت‌های کادر پزشکی استقلال او روند درمان خود را قرار است در تهران دنبال کند و به‌احتمال زیاد دو تا سه بازی آینده استقلال را از دست خواهد داد. گفتنی است آبی پوشان روز 4 اسفند در تهران میزبان ذوب‌آهن هستند و 4 روز بعد یعنی هشتم در سیرجان به مصاف گل گهر می‌روند و از سوی دیگر روز 12 اسفند مقابل الوحده در امارات قرار خواهند گرفت که ممکن است دیاباته به این سفر نرسد و یا اگر هم برسد هم با توجه به اینکه 3-4 هفته کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده بعید است شانس چندانی برای بازی در ترکیب آبی پوشان داشته باشد.

- مجید حسینی، مدافع تیم فوتبال ترابزون‌اسپور ترکیه به دلیل مصدومیت،‌ به مدت یک تا سه هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود. یاسر کبیر گوون رئیس کمیته سلامت باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه درباره مصدومیت سید مجید حسینی، به سایت رسمی این باشگاه گفت: معاینات، کشیدگی درجه اول در کشاله ران حسینی را نشان می‌دهد و درمان او ادامه دارد. انتظار می‌رود این بازیکن از یک تا سه هفته دیگر به میادین برگردد. لژیونر فوتبال کشورمان پیش از دیدار روز یکشنبه ترابزون‌اسپور مقابل سیواس‌اسپور، هنگامی که مشغول گرم کردن خودش بود، مصدوم شد و نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

- دیدار تیم‌های شهرخودرو ایران و پاختاکور در شرایطی با برد پاختاکور به پایان رسید که اشتباهات داوری تاثیر بسزایی در نتیجه این دیدار داشت. به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، دیدار تیم‌های شهرخودرو ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی با برتری حریف ازبک به پایان رسید که بازبینی صحنه‌های تاثیرگذار داوری نشان می‌دهد اشتباهات داوری تاثیر بسزایی در ثبت نتیجه 3 بر 0 داشته‌است.
داور مسابقه در صحنه‌های مربوط به گل دوم و سوم پاختاکور به شکلی عجیب، گل‌های آفساید ازبک‌ها را پذیرفت تا بار دیگر تصمیماتی بحث‌برانگیز و پر از شائبه، علیه نمایندگان فوتبال ایران، نتیجه بازی را دستخوش تغییر کند.
اشتباهات سریالی داور مسابقه اما به اینجا ختم نشد و او در اواسط نیمه دوم، به راحتی از کنار خطای پنالتی واضح روی محمد قاضی، مهاجم کهنه‌کار شهرخودرو گذشت تا به زشت‌ترین شکل ممکن، راه پیروزی را برای پاختاکور هموار کند. باشگاه شهرخودرو ایران درحال تنظیم و ارسال نامه‌ای اعتراض‌آمیز در خصوص اشتباهات عجیب داور مسابقه با پاختاکور است.

- باشگاه استقلال مطالبات مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال این باشگاه را پرداخت کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هروویه میلیچ  بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در باشگاه استقلال مطالبات خود را دریافت کرد. میلیچ دیدار استقلال مقابل الاهلی را به دلیل سرماخوردگی از دست داد و به همین دلیل در فهرست 18 نفره حضور نداشت.


 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یحیی پرسپولیس دیاباته یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است