Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هرگونه گمانه‌زنی نسبت به تائید صلاحیت داوطلبان جدید در استان اردبیل صحت ندارد و در حال حاضر کاندیدای جدیدی به لیست نامزدهای انتخاباتی استان اردبیل اضافه نشده است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مردم شریف سطح استان اردبیل خواستاریم که تمامی اخبار را از رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند و همچنین از اصحاب رسانه، خبر و فضای مجازی استان اردبیل نیز خواهشمدیم از انتشار هر خبری مبنی بر انتخابات که از صحت آن خبر ندارند خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح استان اردبیل 89 کاندیدای انتخاباتی رقابت خواهند کرد به طوری که 41 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، 17 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، 16 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های خلخال و کوثر و 8 نفر در شهرستان مشگین‌شهر و 7 نفر نیز در شهرستان گرمی هستند.

نمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد | رویکرد برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما تحقق حضور حداکثری استماموستا شیرزادی در گفت‌وگو با تسنیم: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخاراتشان بیفزاینددعوت نماینده‌ ولی‌فقیه در کردستان از مردم برای حضور باشکوه در انتخابا

ندایی تصریح کرد: هرگونه گمانه‌زنی نسبت به تائید صلاحیت داوطلبان جدید در استان اردبیل صحت ندارد و در حال حاضر کاندیدای جدیدی به لیست نامزدهای انتخاباتی استان اردبیل اضافه نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از اعلام انصراف 26 نفر از داوطلبان انتخاباتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در تمامی حوزه‌های انتخابیه سطح استان اردبیل 26 نفر از داوطلبان انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه فرصت قانونی برای ارائه برنامه‌های تبلیغی خود خواهند داشت.

انتهای پیام/‌146/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان

ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها روزانه در ساعات ۷ و سی دقیقه، ۱۵ و سی دقیقه و ۲۳ و سی دقیقه از شبکه آبادان پخش می‌شود همچنین ویژه برنامه مناظره‌های نامزد‌ها در ساعات ۱۱، ۱۸ و یک بامداد از سیمای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.  

نوبت پخش فیلم های نامزدها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود.  

در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.

انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان