Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:31:00 GMT

60 لیتر سهمیه بنزین اسفندماه شارژ شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۶۶۶۶۴

60 لیتر سهمیه بنزین اسفندماه شارژ شد

خبرگزاری آریا - 60 لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت 24 دیشب (چهارشنبه 30 بهمن‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ شد.
به گزارش شانا، 60 لیتر سهمیه بنزین اسفند ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت 24 شامگاه چهارشنبه (30 بهمن) در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ شد.
در اسفند ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته 60 لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و 25 لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ 1500 تومان واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شانا، از ساعت صفر روز جمعه (24 آبان‌ماه) سهمیه کامل ماه‌آبان سال 1398 همه خودروها به کارت سوخت شخصی آنها واریز شد و سهمیه خودروهای شخصی به مدت 6 ماه قابل ذخیره است. استفاده از سهمیه سوخت تنها با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی میسر خواهد بود و در صورت اتمام سهمیه، مالکان خودروها می‌توانند بنزین با نرخ آزاد 3000 تومانی دریافت کنند.

جدول سهمیه‌بندی بنزین وسایل نقلیه عمومی و شخصی بر اساس طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیتر سهمیه بنزین خودروهای شخصی هوشمند سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟