Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل، سومین دوره نشست‌های منطقه‌ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی، چهارشنبه ۳۰ بهمن به صورت وبینار در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

 در این نشست که با حضور نمایندگان گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه‌های استان برگزار شد، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: این نشست‌ها فرصت مناسبی است تا فعالین این حوزه در فضای دانشجویی با حضور مسئولان مسائل و مشکلات پیش‌روی استان و منطقه را بیان و الگوی فعالیت در منطقه را ترسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم عزیززاده با بیان اینکه نشست‌های منطقه‌ای، شروعی برای ایجاد هسته‌های فکری در حوزه محیط زیست است، ادامه داد: با بهره‌گیری از ظرفیت اعضای انجمن‌ها و برنامه‌های کاربردی و با حمایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و ارگان‌های همکار، بحران‌های زیست محیطی موجود در استان، منطقه و سطح کشور قابل رفع است.

به گزارش ایسنا، در این نشست مقرر شد انجمن‌های علمی دانشجویی تمام رشته‌های دانشگاهی و کانون‌های فرهنگی و هنری استان که علاقه‌مند به فعالیت و مشارکت در حوزه محیط زیست هستند عضو حقوقی باشگاه شده و در انتخابات تعیین شورای مرکزی منطقه که وظیفه راهبری فعالیت گروه‌های عضو در منطقه را بر عهده دارد، شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست دانشجويي محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد